Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av millla
Bubbi: Ja, jag har konto på FL.

Angående tygåtgång till MT. Jag köpte lite drygt 3m beige och 1m rött. Det har jag kunnat göra två MT av. Och har lite tyg över till något annat smått, ev. en förvaringspåse till selen.
Användarens profilbild
Av millla
Bubbi: Ja, jag har konto på FL.

Ang. tygåtgång till MT: Jag köpte lite drygt 3m av det beige och 1m av det röda och av det har jag kunnat göra två MT och har ändå lite tyg över till något litet, typ en förvaringspåse till selen kanske.
Av Ponyo
millla skrev:Bubbi: Ja, jag har konto på FL.

Ang. tygåtgång till MT: Jag köpte lite drygt 3m av det beige och 1m av det röda och av det har jag kunnat göra två MT och har ändå lite tyg över till något litet, typ en förvaringspåse till selen kanske.
Bra! Lägg upp bilden där.
Klicka på url:
Bild
Av Ponyo
Kopiera länkadressen, kopiera in den i ditt inlägg här på SB.

Markera länkadressen, och klicka på URL-knappen här ovan
Användarens profilbild
Av millla
Men jösses! Måste allt vara så krångligt för oss data-o-kunniga?!! :hmm: Vi får se om jag orkar prova nån dag.
Tack snälla du, Bubbi, för att du försöker lära mig. Ledsen att jag har så lite intresse av att lära mig sånt här, jag ger alltid upp med en gång och går hellre och syr en MT eller gosar med bäbis... :wink:
millla skrev:Nu har jag bestämt mig för att försöka sy en egen Mei Tai. Har hittat en sy beskrivning här: k-markt.blogspot.com/2007/11/sybeskrivning-mei-tai
Adressen fungerar inte... någon annan som vet hur man hittar en bra sybeskrivning på en MT
Användarens profilbild
Av millla
Prova att googla på k-märkt + mei tai, då hittar du den beskrivning jag använt. Lycka till!
Användarens profilbild
Av Bara_jag
Tack 8)
Användarens profilbild
Av millla
Oj, det sista inlägget här blev knas. Försökte lägga in en bild på min MT men misslyckades, som vanligt...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jättesnygg :)
Användarens profilbild
Av Asia
ser ingen bild :cry:
Användarens profilbild
Av Asia
nu ser jag! Jättefin!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?