Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av eM
Hur är huvudstödet på Beco Butterfly? Nån som har bild?
Användarens profilbild
Av lanjeline
jag tycker huvudstödet funkar bra. det är lätt att få på och det fyller sin funktion. och det tar lite plats så det är lätt att ta med sig.
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag tycker inte alls om huvudstödet på Butterflyn. :? Begriper inte varför det inte är fastsytt faktiskt. Om jag drar åt det så tajt som jag vill ha det så dröjer det inte länge innan Milos huvud trillar emellan selens rygg och huvudstödeds nerdre kant, mellan dess fästen på selen.

Och jag begriper inte heller varför är enfärgat! Jag köpte en fin Butterfly med många färger, men om jag har huvudstödet nere, redo för att användas, så syns ju nästan inget av det vackra mönstret. :? Jag bär uteslutande på ryggen och då måste man ju nästan sätta fast det när man tar på selen, för att sätta fast det själv sen kräver nog en trollkarl. :?

Så jag använder faktiskt hellre en lös liten sjal när huvudet behöver stöd.

Men i övrigt så gillar jag butterflyn massor, den är otroligt genomtänkt och känns gedigen och välsydd. :tumup:
Användarens profilbild
Av milimani
Isanna skrev:Jag tycker inte alls om huvudstödet på Butterflyn. :? Begriper inte varför det inte är fastsytt faktiskt. Om jag drar åt det så tajt som jag vill ha det så dröjer det inte länge innan Milos huvud trillar emellan selens rygg och huvudstödeds nerdre kant, mellan dess fästen på selen.

Och jag begriper inte heller varför är enfärgat! Jag köpte en fin Butterfly med många färger, men om jag har huvudstödet nere, redo för att användas, så syns ju nästan inget av det vackra mönstret. :? Jag bär uteslutande på ryggen och då måste man ju nästan sätta fast det när man tar på selen, för att sätta fast det själv sen kräver nog en trollkarl. :?

Men i övrigt så gillar jag butterflyn massor, den är otroligt genomtänkt och känns gedigen och välsydd. :tumup:
Håller med. Huvudstödet är rätt värdelöst, iallafall på en liten bebis. Och somIsanna säger så döljer det ju det fina tyget.
Användarens profilbild
Av Isanna
milimani skrev:
Isanna skrev:Jag tycker inte alls om huvudstödet på Butterflyn. :? Begriper inte varför det inte är fastsytt faktiskt. Om jag drar åt det så tajt som jag vill ha det så dröjer det inte länge innan Milos huvud trillar emellan selens rygg och huvudstödeds nerdre kant, mellan dess fästen på selen.

Håller med. Huvudstödet är rätt värdelöst, iallafall på en liten bebis. Och somIsanna säger så döljer det ju det fina tyget.
Jag tror nog också att det blir bättre till ett lite större barn faktiskt - man kan ju hoppas iallfall! :lol:
Användarens profilbild
Av eM
Hm ok.. Jag är supernöjd med nyaste Ergons huvudstöd, Totte sover som en stock i den... Men om vi köper en till sele som det lutar mot nu för att kunna bära båda killarna i sommar på semestern speciellt så får nog William ta Ergon men Totte måste ju kunna sova i selen och då behövs nog ett ok huvudstöd... Men det kanske fungerar bättre till en 1 åring än en pyttebebis då?
Användarens profilbild
Av Chaia
idacathrine skrev:Jag avskyr huvudstödet, tycker att det är värdelöst..
Det enda med Becon jag verkligen INTE gillar!!

Jag håller med. Det enda som jag inte gillar med Becon. Ska det verkligen vara så svårt att fixa ett bra huvudstöd? :o
Användarens profilbild
Av Chaia
Har varit ute och gått med min Beco 4th generation idag. Det huvudstödet (jag har det i solarveil) är visserligen lite annorlunda än butterflyens, men ändå.. Jag fäste två små vanthållare i huvudstödet och knäppte fast dem i axelbanden när lillasyster somnat. Det funkade faktiskt riktigt bra! Kanske kan vara värt att exprimentera lite med. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?