Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mellebus
Jag undrar vad det är för skillnad på t.ex. BB slen, hoppediz , EllaRoo och calin bleu gauze. För och nackdelar!

Jag har läst om olika vävsätt med vet ej vad som är bäst. Jag har aldrig använt en vävd sjal bara en elastisk minimundus. Nu vill jag ha:
* tunnare,
* stadigare ( som ej ger efter som de elastiska kan göra)
* bredare ( Minimundus är bara 60 cm och det räcker ej som "huvudstöd". Min pojke är 3 mån men ganska lång!
+
så lättknuten som möjligt!
Tack på förhand till er som vill dela med er av era erfarenheter!!
Av mellebus
oj, jag skrev fel mått, min minimundus är ju 50 cm bred, inte 65 som jag skrev.....
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har bara erfarenhet av Hoppediz (Hoppe) och Calin Bleu Gauze (Gås) av de du räknade upp. Hopparna har jag förstått kan variera ganska kraftigt i tjocklek och mjukhet, men de är avsevärt tjockare än Gåsen som är mycket tunn - en bra sommarsjal med andra ord.

En nackdel med Hoppen är att det är så väldigt mycket tyg att ha med sig, Gåsen är bara att knöla ner någonstans. Fördelen med Hoppen är att man kan bära tyngre barn under längre tid eftersom den avlastar bättre än den tunnare Gåsen, så har jag i vart fall förstått det på de som bär tyngre barn.

Jag upplever Gåsen som mycket mer lättknuten än Hoppen, men jag antar att man lär sig om man inte ger upp som jag gjorde med Hoppen. Lycka till!
Användarens profilbild
Av DerangedLadyBug
Jag har en Gås och en Hoppe, den supertunna. Jag tycker att hoppen är mycket skönare. Gåsen är liksom strävare i tyget och eftersom den är tunnare så kan kanterna skära in i huden.

Jag älskar redan min hoppe och då är jag nybörjare med vävda sjalar. Jag hade för bara nån dag sen två trikåsjalar. (sen fick jag gåsen i present och bara nån dag senare kom min hoppe på posten).

Jag tycker du ska satsa på den tunna hoppedizen! Underbar sjal. Okej, den kanske är lite mer svårknuten än gåsen som Myrten skriver, men övning ger färdighet!
Användarens profilbild
Av Myrten
Ja, jag kanske skulle förtydliga mig! Det finns ju numer Hoppar i två olika tjocklekar. Den jag har haft är den tjocka, inte den nya tunna varianten.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?