Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild

dessa finns på en sida som heter isabellaoliver... smarta, vill sy en, hittade bilden där...
Användarens profilbild
Av glis
Dåså, det får bli en kortärmad av boobmodell. Enklast är nog att kopiera köpetröjan antar jag...
Åkte till favoriten Andersson och Hjalmarsson och köpte trikå. ROSA! Det är så främande att det finns inte att jag skulle ha en rosa tröja. Men rent objektivt var färgen snygg och om jag inte trivs får jag väl ge bort den.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
:P samma här med rosa, när jag sydde min boobmodell av rosa/rödrandigt.
känns som man blev mer "rosa" när man blev gravid... :lol:

skrutten verkar somna och det borde jag med,,, men har ju så många syprojekt...
Användarens profilbild
Av glis
Nu kan jag visa:
Bild

Stor sensation, den är rosa! Jag har inte haft en rosa tröja sedan jag fyllde tio år tror jag. Känns lite skumt.
Modellen är kopierad av en Boob, tyget är lite stummare, men det gick bra ändå.
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
fin! har du overlock... avis 8)
eller tvillingnål... har bara raksöm o zigzag på farmors gamla maskin... men lite zigzag funkar rätt ok till trikå det med...
Användarens profilbild
Av glis
Jag har bara vanlig maskin, men tvillingnål. Det går ju att använda till vilken gammal maskin som helst, det är ju bara raksöm med fler trådar...
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild

en variant med rynk över bysten och små veck på axlarna... skulle blivit puffärm men muddmant i samma tyg, men gjorde för smala ärmar för det 8)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Nu har jag sytt en till :)

Snabbast möjliga. Består bara av raka delar. Inte fållad någonstans. 'Boob'-variant på öppningen.

Bild

Blev bara lite tokigt med axelbanden och bhn men det är ju lätt att fixa till nästa.....tror jag.....
Användarens profilbild
Av 4ungar
den var ju super sockertopp :shock: :app: sitter perfekt :D

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?