Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nandis
Jag funderar på att införskaffa en sele... Rent utseendemässigt lutar det åt en Beco eller en Angelpack. Jag vill ha honom på ryggen och eftersom han är som en ål när jag försöker få upp honom i sjalen tänkte jag att en sele kan vara bra att varav med ett tag kanske.

Någon som skulle kunna ge mig några för- och nackdelar? Sonen som ska bäras är 10mån, 11 kg och 78 lång.
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag skulle säga att beco 4th och angelpack är ganska lika. Angelpacken är något högre i ryggstödet. Jämfört med buterfly så skiljer dem dock en hel del. Jag har ju aldrig haft en beco bara snabbtestat men angelpack har jag haft sen i höstas. Jag trivs med angelpack och som sele tycker jag den är bra. Är ju en sjalmänniska men för snabbbärning så är selen bra. Vet jag att det kan bli lång tid att bära och att barnet kommer sova så tar jag hellre sjal men någon timme är inget problem med en angelpack lx.
Av Aelia
Jag har både Angelpack och Beco 4th och jag tycker bättre om Beco, mellan Beco Butterfly och Angelpack skulle jag välja Angelpack
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag hade både en beco 4th generation och angelpack, men gillade angelpacken bättre så becon fick flytta.
Beco butterfly har jag inte testat men tycker den verkar krånglig :roll:
Så jag röstar för en angelpack
Användarens profilbild
Av milimani
Om han är väldigt svår att få upp på ryggen är ju beco butterfly bra eftersom man sätter i barnen först och sen kränger på sig selen som en ryggsäck. Tycker den är supersmidig.
Användarens profilbild
Av nandis
tack för svaren... ger mig mer att fundera på. :)

suveränt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?