Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Maken har tvättat vagnen noggrannt och nu vill han inte att den används mer. Den ska fotas och säljas. Köpt helt ny för alldeles för mycket pengar :oops:, jag använde den kanske 3 gånger på ett år, maken lite mer. Vi har en sulky på ingång men har inte fått hit den än. Så just nu är vi heltidsbärande igen! Eller inte ;), eftersom lillen helst går själv och längre sträckor cyklar vi.

Fastän jag inte använt den, så känns det konstigt att inte ha någon vagn. Alla har ju vagn, ju. ;)
Användarens profilbild
Av glis
Skulle känna likadant, vår står mest i hallen och samlar post och smutstvätt. Men den är en bra barriär mot kattlådan.
Av Aelia
Används eller inte det är ändå kul med vagn. Vi har 4 st här :wink:
Av surftrollet
Jag antar att jag kommer känna att det är jätteskönt med mer plats i sovrummet. ;) Det kände jag när vi gjorde oss av med den (av oss nästan oanvända) liggvagnen med. :) 'Nya' sulkyn ska få ligga i bilen eller källaren. Jag tycker inte att vagnar är så roligt, ser mest fram emot att få klä om den som ska flytta hit. :twisted:

Sjalarna är så mycket mer behändiga att förvara i lägenheten. ;)
Användarens profilbild
Av asz
Nej, inte alla har vagn, vi har t ex ingen vagn...vi bär bara och det kommer man så långt med!

:wink:

Ganska kul, i helgen testade vi att sätta S i en vagn för första gången och han såg ut som barnen gör i farfars bilar på Liseberg, typ vad är det här för något kul?

Vi köpte faktiskt en begagnad (just in case) innan han föddes och vår katt älskade den!
Av sjaltokan
Hoppas nya sulkyn blir bra nu då? När kommer den hem till er?
Av surftrollet
thowida skrev:Hoppas nya sulkyn blir bra nu då? När kommer den hem till er?
I början på juli hoppas jag. :)

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?