Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Marine78
Eller så himla lite är det inte, men av någon dum anledning har det inte funkat att gå in i min blogg så jag har inte kunnat länka eller någonting. Men nu så är den igång som den skall igen och frustrationen över. Här kommer några smakprov, men det är MYCKET mera sytt de senaste veckorna! Lilleman behöver nämligen påfyllning i garderoben av en ny storlek (även om jag fuskat lite tidigare också).

Bild

Bild

Bild

Men som sagt mycket mer i bloggen så kika gärna in där om ni vill se ännu mera kreativitet ;-)
Användarens profilbild
Av Sedum
Jätte fina saker! Modigt att färga, men oj, så fint det blev! :-D
Användarens profilbild
Av Monia
ÅHHHHH vilka underbara saker du har gjort :loving:
Användarens profilbild
Av jazoo
Fint! :loving:
Användarens profilbild
Av zandrama
Wow! :love:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefina!
(Hur många timmar har dina dygn?)
Användarens profilbild
Av Helma
Åh vilka fina kreationer. Första tröjan är jättefin!
Av Trista
:love: ååååååååååå gud vad snygt... AAh mina tyger hänger just nu på tork det är det kliar så i fingrana, får vänta till imorgon kväll. DÅ kanske jag får lite sy tid =)...

En liten fråga mönstret till omlott toppen? är det egen design, eller var ifrån har du fått grun idén till den? Å skulle så gärna vilja ha mönster till den...//trista..
Användarens profilbild
Av McMorrigan
:app: :tumsup: :D
Användarens profilbild
Av Camilla74
Såååå himla fina kläder! :love:
Användarens profilbild
Av Annika E
Såååå fina!!! :loving:
Av Marine78
Tack så mycket för era kommentarer alla! De värmer!

Trista: mönstret till omlottröjan är egenskapat som du gissade på *ler*. Har blandat mina favoritskärningar, raglanärm & omlott ;-) Har jobbat mycket med det innan jag kände mig helt nöjd så än så länge är jag inte riktigt beredd att släppa det ifrån mig *ler*. Men om ett tag så kanske ;-)
Av puh
Så fint och så mycket! :shock: :D Var får du tiden ifrån. Lära mig att prioritera :notes:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?