Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mari_tres
Vaddå "man rekommenderar att inte bära barn under 4 manander högst en halvtimme i sjal för höfterna om längre liggande..därför har jag skrivit fran 4 man"?? :? Tänk om folk tror på det där...

Och 1700 för en Lana? :hmm:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Köper man samma sjal på denna webshop:

http://www.yatego.com/zwerge/p,478c943b ... 0e2829e87f

Så betalar man 102 euro vilket är ca 940 spänn. Visserligen tillkommer frakten. Och just nu hittar jag inte hur mycket den är på men gissningsvis 10-15 euro. Det har då inte varit på mer än så när jag köpt sjal förut iaf.
Men några 1700 lär man då rakt inte komma upp i.

Letar du så finns det ett par Lana på ebay med. Till billigare pris. Kanske inte just denna solgula. Men ett par andra har jag sett rätt nyligen. En sandfärgad och en blå.
Användarens profilbild
Av mari_tres
zmurfan skrev: Letar du så finns det ett par Lana på ebay med. Till billigare pris. Kanske inte just denna solgula. Men ett par andra har jag sett rätt nyligen. En sandfärgad och en blå.
Exakt, Lana är inte precis en ovanlig sjal, och den gula är ju inte direkt deras mästerstycke... :wink:

Den solgula finns på Ebay just ni, tillsammans med en blå, en sandfärgad och en randig.
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Jag blir alltid så fascinerad av folk som inte överhuvudtaget verkar läsa igenom vad de skriver innan de skickar det. Jag förstod knappt vad den här personen menade, faktiskt. Ok om man inte är så bra på att skriva superkorrekt svenska, men när typ hela ord fattas... :hmm:
Användarens profilbild
Av Droppen
:hmm:
Användarens profilbild
Av Asia
denhär har diskuteras i tråden om bisarra traderaauktioner! någon hade mejlat henne och fått ÄNNU korkade svar tillbaka. hittar inte tråden nu, men killa där om ni hittar den.
Användarens profilbild
Av Asia
anneli hann före!
Användarens profilbild
Av whoopsie01
:shock: oj...

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?