Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
:?
hade fått mina två traderatyger idag... ett grått som jag trodde skulle vara mycket tjockare... billigt så inte såå farligt men ändå...
och ett gardintyg som jag hoppades skulle vara ren slät bommull men mistänkte att det kanske var såna där syntetgardiner som är lite knögliga... är lite besviken. vill ju känna mig nöjd med mina inköp och hade tänkt sy en väska...hmmm :cry:

jag kanske får tänka i andra banor...
varför finns inte ikea eller åhlens här... vill ha ett fint tyg...
morr
Användarens profilbild
Av soffan
Emmamedhunden skrev::?
hade fått mina två traderatyger idag... ett grått som jag trodde skulle vara mycket tjockare... billigt så inte såå farligt men ändå...
och ett gardintyg som jag hoppades skulle vara ren slät bommull men mistänkte att det kanske var såna där syntetgardiner som är lite knögliga... är lite besviken. vill ju känna mig nöjd med mina inköp och hade tänkt sy en väska...hmmm :cry:

jag kanske får tänka i andra banor...
varför finns inte ikea eller åhlens här... vill ha ett fint tyg...
morr
Tråkigt att du inte är nöjd, hade du frågat säljaren om kvaliten på tyget innan för isåfall ska du ju påtala det för säljaren.

Ikea kan man ju handla hos online, och åhlens finns det ju säkert massor av sb:are som gärna handlar hos åt dig :)
Om du hittar nått: http://www.ahlens.se/heminredning/textilvecka_mars_08/
Så hör av dig så kan jag köpa åt dig nästa gång jag går förbi åhlens :)
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
nja frågade inte om kvallan... men jag får bara tänka om lite, kan nog bli bra ändå... :?
ska kolla på åhlens genast... och vi ska ju till lule senare i sommar... men om det är ngt som behövs innan eller efter så hör jag av mig!
vad snällt! :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Trist när man inte blir nöjd :(
Användarens profilbild
Av Ester
vad är du ute efter för slags tyg?
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
nu när jag ser tyget så är jag nöjd med mönstret, men inte kvaliten... men man kanske kan göra ngt annat än en väska som jag tänkt... omlottkjol :?:

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?