- ons jun 25, 2008 23:02
Jag har en 1,5 å ring som åkt mycket trilåsjal som liten och sen skaffade vi en Ergo förra sommaren för att min sambo skulle kunna använda den. Han var inte så sugen på en vävd sjal.
Jag längtar efter att få bära på ryggen i en vävd sjal i sommar på semestern. Har verkligen inte råd egentligen. Hade spetsat in mig på en tunn Hoppediz men det kanske inte är rätt val som första och enda sjal. Hade tänkt handla direkt av babydesigns showroom på fredag eftersom vi åker på lördag. Är en vanlig Hoppediz eller Stork bättre? Tanken är att vagnen inte ska med på semestern och vi gillar långpromenader.
Jag har verkligen beslutsångest!
Jag längtar efter att få bära på ryggen i en vävd sjal i sommar på semestern. Har verkligen inte råd egentligen. Hade spetsat in mig på en tunn Hoppediz men det kanske inte är rätt val som första och enda sjal. Hade tänkt handla direkt av babydesigns showroom på fredag eftersom vi åker på lördag. Är en vanlig Hoppediz eller Stork bättre? Tanken är att vagnen inte ska med på semestern och vi gillar långpromenader.

Jag har verkligen beslutsångest!
••••••••••••••••••••MOSAN••••••••••••••••••••
Tre små gangstergrabbar stora L 070113 puffen M 100713 och lillpjolten J 121212
Tre små gangstergrabbar stora L 070113 puffen M 100713 och lillpjolten J 121212