Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Fab
Undrar lite hur det är med småbebisars nackstöd i en trikåsjal?

Bär min dotter i grodposition, hon är två månader gammal, men när hon är vaken vill hon absolut inte ha något tyg om sitt huvud, hon vill liksom se sig omkring och vippar på huvudet som en liten sköldpadda. Det känns som att hon inte får tillräckligt med stöd för sin lilla nacke. Brukar sluta med att jag går och håller min hand bakom huvudet på henne som stöd....:)
Användarens profilbild
Av aspen
sån var min dotter oxå, så jag sjalade och höll huvet men stoppade in huvet när hon sov, då gick det bra :-)
Av Stinamina
annelie skrev:sån var min dotter oxå, så jag sjalade och höll huvet men stoppade in huvet när hon sov, då gick det bra :-)
Så gjorde jag också med min huvudsnurrare :wink: hon har även idag svårt med tyg runt huvudet, det går bara om hon sover
Av Fab
I väntan på att hon blir stadig i nacken (alt. mindre nyfiken!) är det alltså hand bakom nacken som gäller.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Sen verkar vissa barn ha en period där de faktiskt själva väljer att sitta hängandes med huvudet bakåt! :shock:

Lillebror hade en sån period (lagom till att det var snålblåst och snö ute men han inte hade lärt sig att vända sig BORT från vinden... :roll: ) där han hängde med huvudet men blev arg och försökte pressade ned det igen så snart jag försökte stödja upp det... :wink:

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?