Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad ska jag köpa?

Wellen Lind
6
27%
Zara Fresh
8
36%
Hoppe Delhi
1
5%
Didy Iris
2
9%
Hoppe Miami
4
18%
Wellen Granat
1
5%
Annat.. nämligen?
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är inte alls förtjust i Zarahmönstret, men det var en väldigt vacker grönfärg :love: Den såg ut att ha en underbar lyster också. Jag tror den får min röst. Eller en Wellen Lind. Grönt är skönt!
Användarens profilbild
Av sirisirius
Knyttet & K skrev:Jag är inte alls förtjust i Zarahmönstret, men det var en väldigt vacker grönfärg :love: Den såg ut att ha en underbar lyster också. Jag tror den får min röst. Eller en Wellen Lind. Grönt är skönt!
jag var väldigt inne på lind ett tag men den verkar så väldigt skarp eller vad man ska säga.. :hmm:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
sirisirius skrev:
Knyttet & K skrev:Jag är inte alls förtjust i Zarahmönstret, men det var en väldigt vacker grönfärg :love: Den såg ut att ha en underbar lyster också. Jag tror den får min röst. Eller en Wellen Lind. Grönt är skönt!
jag var väldigt inne på lind ett tag men den verkar så väldigt skarp eller vad man ska säga.. :hmm:
Ja, den är nog lite skarp. Och kanske lite för mintig :hmm: Jag röstar nog på en ellevill ändå. Eller kanske en Delhi
Av doc
hoppe miami
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Knyttet & K skrev:
sirisirius skrev:
Ja, den är nog lite skarp. Och kanske lite för mintig :hmm: Jag röstar nog på en ellevill ändå. Eller kanske en Delhi
mintig :hmm: Åt det mintgröna hållet kan jag nog knappast påstå att Linden är. Den är alldeles underbart vårig och somrig. Jag får lite samma känsla av att titta på den som när man ser de där första löven på träden om våren :loving:

Behöver jag säga att linden får min röst 8)

Och lite OT - kul att se din lista. Alla de sjalar som du velar mellan (förutom zarahn) har jag också funderat över innan jag föll som en fura för linden :lol:
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Wellen Lind. Om du inte gillar den kan du nämligen sälja den vidare till mig... ;) (men då får det vara en stl 5 och inget annat!)
Användarens profilbild
Av sirisirius
Delfinen_78 skrev:
Knyttet & K skrev:
sirisirius skrev:
mintig :hmm: Åt det mintgröna hållet kan jag nog knappast påstå att Linden är. Den är alldeles underbart vårig och somrig. Jag får lite samma känsla av att titta på den som när man ser de där första löven på träden om våren :loving:

Behöver jag säga att linden får min röst 8)

Och lite OT - kul att se din lista. Alla de sjalar som du velar mellan (förutom zarahn) har jag också funderat över innan jag föll som en fura för linden :lol:
:lol: bra smak du har då. 8) :wink:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Wellen Lind!
(Snuskigt fina bilder i den här tråden :whut: )
Användarens profilbild
Av Bina
Wellen Lind

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?