Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Soteira
Hej!

Funderar på att köpa en BBB, men behöver ett gott råd. Har förut bara burit med trikåsjal och sele och har ingen erfarenhet av vävda sjalar över huvud taget. Hur lång sjal skall man ha? Är 170 lång och väger väl 57 kg, är en storlek 36.

Hälsningar Soteira
Av Tiaramoll
Jag är 165 cm, väger ca 60 kg, strl 38. Barnen är 6 mån respektive 2 år. Min BBB är ungefär 4,1 m och jag kan göra alla knytningar med båda barnen (ett i taget). Olika stora barn tar ju olika mycket plats i sjalen.
Det blir så gott som inga ändar kvar vid knuten.

Vill du tex amma i sjalen så är det bra med lite ändar för att kunna lösgöra knytningen lite grann.
Av Tiaramoll
Ni passar väl på?
10% rabatt på sjalar och andra barnsaker, se TS.

8) 8) 8)
Användarens profilbild
Av Monnis
Tackar för tipset! Beställde en Gaia GypsyMama Gauze Wrap kl elva på kvällen i söndags, idag onsdag hämtade jag ut den på lokala Ica-butiken! Det kallar jag snabb service! Tack vare rabattkoden så fick jag dessutom en del rabatt så hela köpet inklusive frakt gick bara på ca 550:- :vågen:
Av Tiaramoll
Monnis skrev:Tackar för tipset! Beställde en Gaia GypsyMama Gauze Wrap kl elva på kvällen i söndags, idag onsdag hämtade jag ut den på lokala Ica-butiken! Det kallar jag snabb service! Tack vare rabattkoden så fick jag dessutom en del rabatt så hela köpet inklusive frakt gick bara på ca 550:- :vågen:
Varsågod! Servicen är enorm! Kul å höra att rabatt koden blir använd!
Användarens profilbild
Av Monnis
Fick mail nu och nu är det ännu billigare för Gauze Wrap (Bali baby breeze), bara 39£! och använd rabattkod så blir det ännu billigare. Jag räknade ut att frakten för min Gaia blev ca 90:-, men sen var det förstås 10% på det också. Tidigare rabattkoden i tråden gäller juli ut, men har någon svårt att bestämma sig så gäller denna kod nedan hela augusti också :D
you and your friends are offered a 10% discount on your next order at BebeCannelle.com. Use code "J6082" at the checkout. Your discount code applies to all orders with unlimited uses before 31 August 2008 and is valid on all products: breastfeeding tops, Breast from Birth growth chart, soft leather shoes, maternity tops, eco-friendly baby clothes, natural skin care...

Please forward your discount code to your friends and on the web discussion boards you visit!
Om jag hade råd skulle jag sköpa en Freya också :love: levererades på bara några dagar också!
Av eamane
:floet2:
Av Tiaramoll
Phoenix är en utgående färg. (Edenbaby försökte rea ut dem i höstas/vintras).
Titta in hos leverantören för att se vilka färger som det är säsong på.

http://www.gypsymama.com/

Underbart med så bra priser, eller hur!
Användarens profilbild
Av Monnis
Jag skickade in en utvärdering samt en bild på mig och min sjal och fick följande tillbaka:
I am happy to offer you an e-voucher to thank you for your photo and review. Please quote code "thankyoumonica" at checkout on your next order and £3 will be immediately deducted from your order. Valid on all products (orders over £10) for an unlimited number of uses until 15 September 2008. Please forward it to your friends :-)
Nu tror jag att det bara går att skriva in en kod per beställning och då blir det nog billigare med 10% istället för 3 pund, men om någon gör en mindre beställning på under 30 pund så blir det ju mer än med 10%-koden, står att man får sprida till alla vänner så jag delar gärna med mig :D
Av Jinxan
var/när fyller jag i rabattkoden?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?