Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Maddemoa
Vet att det finns flera modiga här inne som färgat både sjalar och selar.
Jag har en bebina stjärntecken som jag älskar men den mörkblå färgen är eg inte min smak. Tror ni att det går att göra något åt det?

Har förstått att en del avfärgar innan färgning för att få bättre resultat. Vågar man det?

Hellst skulle jag vilja att den kunde bli röd, vinröd eller kanske någon brun ton. Tror ni att det är möjligt?
Av eamane
Nja vill du ha mönstret kvar? För jag är inte så säker på hur mkt som syns av det om du avfärgar... Och det är ju inte lätt att färga över en mörkblå sjal, dock den ljusblåa sidan kan du nog få annan färg på men den mörkblåa blir nog mest svart :?:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
Ja, det är klart. Tänkte inte på att mönstret försvinner om man avfärgar. Får nog fundera lite till.
Av eamane
:) Du får ta kontakt med Bebina och höra om de inte vill göra stjärntecken i annan färg :lol: Eller kanske ha en ljusblåa sidan ut när du bär :wink:
Användarens profilbild
Av Maddemoa
eamane skrev::) Du får ta kontakt med Bebina och höra om de inte vill göra stjärntecken i annan färg :lol: Eller kanske ha en ljusblåa sidan ut när du bär :wink:
Ja, det kanske man kunde göra. :D Jag kan ju erbjuda mig att vara testpilot för att se att de funkar :wink:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?