Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Viggosmamma
hej hej igen :D

nu har jag surfat runt lite, ni har övertygat mig om att köpa en trikåsjal (typ minimundus, eller vilken rekommenderar ni?) till den lilla bebisen
men så har jag ju förstått att ett komplement till den är att föredra, när man har en storebror åxå!

Undrar nu, vad är det för skillnad på allt nu: ringsjal, kortsjal, bärpåse, funkar de inte på samma sätt eller? Och hur är det med en dubbelbärpåse?
Vilken är smidigast/lättast för en nybörjare som jag? och det måste ju vara billigare att sy en sådan själv?

Vilket slags tyg använder man då?

jätteglad för svar, har nämligen blivit helt sjalfrälst utan att ens äga ngn än! :lol:
Användarens profilbild
Av Anso
www.baranara.se har jättebra sybeskrivningar och länkar!
Användarens profilbild
Av frida
jätteglad för svar, har nämligen blivit helt sjalfrälst utan att ens äga ngn än!
En strålande början, välkommen hit!
Självklart billigast att sy själv. Till en trikåsjal ett ganska "stumt" trikåtyg. Bäst är om du kan gå på en sjalträff och känna på lite olika tyger så vet du vad du letar efter :) Och vill du köpa så är minimundus sjal riktigt skön tycker jag.
Hur stor är storebror?
Av Viggosmamma
frida skrev: Hur stor är storebror?

han kommer vara 2 i sommar då bebisen kommer :)
Användarens profilbild
Av frida
Har inte nån jättekoll på 2-åringar men R på våra sjalträffar har en Patapum(bärsele) som hennes son bärs i. Fast nu letar du sjal o inte sele... Och till bebisar är sjal gott!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?