Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nicegirl
Jag har nu prövat både storlek small och extrasmall av Brightspark Coorie och med den äldre pojken prövade jag både Maya påse och New Native i olika storlekar, men nu ger jag snart upp.

Det ser så obekvämt ut för den lilla. Hans nacke böjs och så kan han inte se ut över kanten.
Jag prövar och prövar men det samma händer varje gång och jag kan ju inte bära lillplutten så obekvämt ju...

Finns det tricks? Eller passar de bara vissa människor kankse? Det är så synd för det ser så praktiskt ut med påse ju :roll:
Användarens profilbild
Av nicegirl
frida skrev:Så här bar jag Amanda när hon var några månader gammal http://www.familjeliv.se/hem/marre1/gal ... fx4ncu.jpg
Men du menar kanske i vagga?
Strålande! Det ser ju enklare ut, ska pröva i morron. Tack!
Användarens profilbild
Av frida
Det blir inget stöd för huvudet men när hon somnade brukade jag vända huvudet åt andra hållet och dra upp tyget (det man har över axeln)
När hon var ännu mindre satt hon med benen innanför, framför/under sig liksom.
Användarens profilbild
Av nicegirl
Jag har provat nu på morgonen och nu har lillpojken somnat precis som du beskriver :wink: ,så det funkade jättebra efter lite fifflande
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?