Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Abunai
Nu har vi beställt en manduca som sambon ska ha och bära i, och hoppas att han gillar den! :)

Men vi ville ha en vit och den var slut i -alla- affärer på nätet, förutom eden baby. Grejen var dock att vi hade behövt den innan fredag, och eftersom familjen eden har semester nu kan det bli upp till en veckas leverans. :( Jaja, vi får den i alla fall så småningom. Är det någon som har beställt från eden baby nu, hur lång tid tog det för er? :)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Abunai skrev:Nu har vi beställt en manduca som sambon ska ha och bära i, och hoppas att han gillar den! :)

Men vi ville ha en vit och den var slut i -alla- affärer på nätet, förutom eden baby. Grejen var dock att vi hade behövt den innan fredag, och eftersom familjen eden har semester nu kan det bli upp till en veckas leverans. :( Jaja, vi får den i alla fall så småningom. Är det någon som har beställt från eden baby nu, hur lång tid tog det för er? :)
det är jag som är eden babys semestervikarie 8) och imån ska vi åka dit och packa paket så du kommer få din sele på torsdag.
Av Abunai
Sannasmamma skrev:
Abunai skrev:Nu har vi beställt en manduca som sambon ska ha och bära i, och hoppas att han gillar den! :)

det är jag som är eden babys semestervikarie 8) och imån ska vi åka dit och packa paket så du kommer få din sele på torsdag.
:vågen: :app: :)

Perfekt! Tack för infon! (sköter ni återbetalningar då också? väntar på lite pengar för en retur..)
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Abunai skrev:
Sannasmamma skrev:

Perfekt! Tack för infon! (sköter ni återbetalningar då också? väntar på lite pengar för en retur..)
nej, det gör vi inte. vi är inte betrodda med pengar :lol:
Av Abunai
Sannasmamma skrev:
Abunai skrev:
Sannasmamma skrev:

nej, det gör vi inte. vi är inte betrodda med pengar :lol:
:lol: Ok! Då vet jag! 8)
Användarens profilbild
Av glis
Skickar du den röda som beställdes i gårkväll också? Jag har svårt att hålla mig, jag har gått och velat så länge om ifall jag skulle ha en Manduca eller ej, och sedan om vilken färg, och så när jag väl bestämt mig och beställt så HAR DE SEMESTER! Mina franska nerver! :whut:
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag väntar också på ett Eden-paket som jag beställde torsdag em...hoppas såååååå att det kommer imorgon *längtar*
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
glis skrev:Skickar du den röda som beställdes i gårkväll också? Jag har svårt att hålla mig, jag har gått och velat så länge om ifall jag skulle ha en Manduca eller ej, och sedan om vilken färg, och så när jag väl bestämt mig och beställt så HAR DE SEMESTER! Mina franska nerver! :whut:
:lol: allt som jag inte skickade förra onsdagen skickar jag imån. packa, packa :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
MilanE skrev:Jag väntar också på ett Eden-paket som jag beställde torsdag em...hoppas såååååå att det kommer imorgon *längtar*
det gör det inte, det kommer i övermorgon. om inte nån tomte varit där och packat ditt paket :lol: .
Användarens profilbild
Av glis
Sannasmamma skrev:
glis skrev:Skickar du den röda som beställdes i gårkväll också? Jag har svårt att hålla mig, jag har gått och velat så länge om ifall jag skulle ha en Manduca eller ej, och sedan om vilken färg, och så när jag väl bestämt mig och beställt så HAR DE SEMESTER! Mina franska nerver! :whut:
:lol: allt som jag inte skickade förra onsdagen skickar jag imån. packa, packa :lol:
:urule:
Användarens profilbild
Av MilanE
Sannasmamma skrev:
MilanE skrev:Jag väntar också på ett Eden-paket som jag beställde torsdag em...hoppas såååååå att det kommer imorgon *längtar*
det gör det inte, det kommer i övermorgon. om inte nån tomte varit där och packat ditt paket :lol: .
Jahaja, ja då är det väl bara vänta en dag till då :) *tusan också*

Tur jag har en annan sak som kommer idag¨då :lol:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
kom den fram? man är ju lite nervös som vikarie :lol:
Av Abunai
Min kom fram idag, ja! :vågen: Tack så mycket! :)

Men jag undrar lite var min återbetalning har tagit vägen.. :hmm:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Abunai skrev:Min kom fram idag, ja! :vågen: Tack så mycket! :)

alltså, dom är ju på semester i tre veckor. men jag kan smsa och fråga. pm:a ditt namn till mig bara så fixar jag det!
Av Abunai
Sannasmamma skrev:
Abunai skrev:Min kom fram idag, ja! :vågen: Tack så mycket! :)

alltså, dom är ju på semester i tre veckor. men jag kan smsa och fråga. pm:a ditt namn till mig bara så fixar jag det!
Tråkigt att störa dem på semestern bara. :roll: Har pm:at dig. :) Tack, tack.

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?