Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Nu har min Hoppediz Kairo anlänt! Jag slog efter mycket velande till och köpte en på liten och juniors rea. Tror jag fick den sista Kairon, beställde i söndags kväll och igår morse när jag var inne och kollade på sidan så var Kairon borta. Tycker att det var väldigt snabbt skickat :tumup: Rejelt med knytinstruktioner också, här ska provas! Fast just nu sover H i hemmagjorda trikåsjalen.
Bör man förresten tvätta hoppen innan man använder den?
Användarens profilbild
Av tweed
Det värsta är att jag inte har tillräckligt långa armar för att ta kort på mej själv :roll: Men jag får väl försöka ändå... Det fanns väldigt många knytningar för nyfödda i boken som följde med, jag som trodde att det var trikå som gällde för småknytt...
Användarens profilbild
Av emelie
:vågen:
Ser fram emot kort sen! :D

Jag hade tvättat den. Om den inte är ekologisk och det tror jag väl inte att den är?
Av eamane
Vad kul! Men du, en kamera brukar vara utrustad med timer så man kan ta kort på sej själv :D
Användarens profilbild
Av tweed
Nu är den tvättad och tumlad så nu finns det ingen anledning att inte börja prova. Fast H sover, men då kan jag ju öva lite så länge, om jag kan slita mig från datorn...

Om man ska använda timern på kameran så vet man ju inte vad som kommer med på bilden ju... Jag brukar ställa mig framför spegeln och kolla på skärmen i den, men armarna är inte tillräckligt långa för att få med hela sjalen :cry:
Av eamane
:) Jag brukar ställa den på en hylla i lagom höjd och ta ett kort så ser jag vad som visas på den bilden och sen ställer jag mej själv i bra position med förra bilden som vägriktning :D
Användarens profilbild
Av tweed
Ok, Ruff ställde upp som försökskanin (eller hund). Testade omslutet kryss, tror jag. Det var inte så svårt men jag tyckte att krysset mellan benen blev väl tjockt så den får H inte prova än. Sen provade jag dubbelkryss med H i. Men hon var inte riktigt nöjd, jag tror det blev för hårt.Dessutom var hon nog hungrig och bajsnödig, av brakarna som kommer nu :roll:
Bild
Användarens profilbild
Av Beckah82
En sån ung bebis skulle jag hålla helt och hållen i sjalen alltså fötterna också.

Mysigt med ny sjal och snygg är den ju med :-)
Användarens profilbild
Av tweed
Tyckte att det verkade lite konstigt att ingen av knytningarna i häftet som följde med hade benen innanför. Hur ska man knyta för att få till det? Kan man knyta som man gör med trikåsjalen?
Användarens profilbild
Av Beckah82
kvarnvik skrev:Tyckte att det verkade lite konstigt att ingen av knytningarna i häftet som följde med hade benen innanför. Hur ska man knyta för att få till det? Kan man knyta som man gör med trikåsjalen?
Jajemensan, eller med smokingbältet innanför, den är lättare med vävd.

Kolla startsidan http://www.sjalbarn.se på knytinstruktionerna där

Den här tråden har liksom fallit i gl&o[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?