Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Auroratiger
Idag när jag stod på Ica Maxi och försökte krångla till ett höftkryss med motsträvig Dante insåg jag ännu en gång att en ringsjal hade inte varit så dumt. Något som alltid kunde ligga i bilen, något som går snabbt upp och ner. Men jag fick ju aldrig till det med ringsjalen jag hade, så den har flyttat vidare nu.
Lik förbannat går jag här och grunnar. Den jag hade var med sydda veck och jag fick den aldrig att ligga bra över axeln, och dessutom tyckte jag tyget var för tjockt (det var en Känguru, för övrigt, säkert jättebra men den passade som sagt inte mig). Men jag stod och klämde på en Bära barn-ringis för ett tag sedan och konstaterade att den a) var betydligt tunnare, b) var smårynkad runt ringen istället för sydd med de där breda vecken. Tyvärr hade jag inget barn med mig då så jag kunde inte prova den, men jag tror att den skulle kunna funka.
Men sedan vet jag inte riktigt om jag gillar Bära Barns färger. Vad finns det mer för ringsjalar som är tunna och utan veck? (Och nej, sy själv har jag inte tid eller lust med, annars hade ju en ringsjal av t ex en tunn Hoppe kanske varit en idé.)

Eller ska jag satsa på en kortsjal istället? En sån kan ju faktiskt gå att knyta ryggsäck med också, om man inte får till den över axeln.

Tips och råd på snygga och billiga sjalar önskas, tack! :help:
Användarens profilbild
Av milimani
En easyhug? Inte sååå dyr, snabb att ta på, tar minimal plats och avlastar bra.
Av Aelia
Ringo tycker vi om
Av Ponyo
Aelia skrev:Ringo tycker vi om
:iagree:

Till och med sjalrädda maken får till Ringon perfekt
Användarens profilbild
Av Auroratiger
Bubbi skrev:
Aelia skrev:Ringo tycker vi om

Till och med sjalrädda maken får till Ringon perfekt
Men är inte den med veck, då?
Användarens profilbild
Av Nova
milimani skrev:En easyhug? Inte sååå dyr, snabb att ta på, tar minimal plats och avlastar bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?