Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

2 Juli/Augustibyte

Pocketbokfodral (+bok från bokhyllan)
21
38%
Smycke
34
62%
Användarens profilbild
Av ernamalin
Röstade smycke!
För då har jag tid att vara med :D
Användarens profilbild
Av Stream
Alla som har sett min nya blogg kan nog gissa vad jag röstar 8)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Röstar också på smycke. Har mycket svårt att skiljas från mina böcker :oops: och tycker det är roligt att göra smycken :)
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Röstar också på smycke. Har mycket svårt att skiljas från mina böcker :oops: och tycker det är roligt att göra smycken :)
:iagree:
Av Tigerlilja
Röstade smycke.
Användarens profilbild
Av doddit
Jag röstade på smycke. Läser inte så mycket böcker sen jag fick barn...
Användarens profilbild
Av Monia
Jag röstade på bokfodral :D
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag röstar på pocketbokfodral, eftersom jag är helt ointresserad av smycken, båda att få och att göra.

OM smycke vinner kan vi väl redan nu bestämma att vi byter bokfodral i september, snälla?!
Användarens profilbild
Av Stream
Fryle skrev:... OM smycke vinner kan vi väl redan nu bestämma att vi byter bokfodral i september, snälla?!
Det tycker jag låter som en bra idé!
Av Kleopatrina
Fryle skrev:Jag röstar på pocketbokfodral, eftersom jag är helt ointresserad av smycken, båda att få och att göra.

OM smycke vinner kan vi väl redan nu bestämma att vi byter bokfodral i september, snälla?!
:iagree: :eld: :D
Användarens profilbild
Av Monia
Kleopatrina skrev:
Fryle skrev:Jag röstar på pocketbokfodral, eftersom jag är helt ointresserad av smycken, båda att få och att göra.

:iagree: :eld: :D
:iagree: God idé!!!
Användarens profilbild
Av Häjk

Jag instämmer till fullo! :D Och vise versa kanske, OM bokfodral mot all förmodan skulle vinna nu, kan vi väl göra smycke i september? :rodna:
Användarens profilbild
Av Fryle
Häjk skrev:

Jag instämmer till fullo! :D Och vise versa kanske, OM bokfodral mot all förmodan skulle vinna nu, kan vi väl göra smycke i september? :rodna:
Absolut!

Det verkar ju finnas störst intresse för dessa båda, så jag skulle önska att vi tar dem som de följande bytena, vinnaren i denna omröstning förts.

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?