Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
Var på A6 i Jönköping idag (köpcenter) och eftersom H inte ville ligga i vagnen så krånglade jag på mig sjalen och hon somnade direkt. Sen åt vi och gick i affärer i ett par timmar. När man går runt sådär så märker man ju hur ovana folk är vid att se sjalar med barn i. En Äldre kvinna som vi mötte i trängseln bara stannade upp och glodde och pekade! Och vi möttes med bara en eller ett par meter emellan oss kan jag tillägga. Men sen var det ju många andra som liksom log på det där sättet som man gör när något ser mysigt eller gulligt ut också :)
Användarens profilbild
Av glis
Jag håller med, och det är inte bättre i din "hemstad" Gnosjö. Där råkade jag ut för att jag fånglodde efter en himla fin Honda CB 750 från första halvan av 70-talet när jag var på väg in på ICA med kisen i sjalen. Mannen på MCn tittade lika mycket tillbaka... Annars tycker jag att de flesta som komenterar säger positiva saker.
Användarens profilbild
Av Helma
De dagar jag inte vill vara turistatraktion väljer jag selen :wink: Men annars så är vi total trafikfara på morgnarna när jag lämnar storasyster på dagis och lillasyter sitter på ryggen i sjalen... Exotiskt som tusan att bära i sjal :lol:
Användarens profilbild
Av milimani
He,he. Känner igen mig. Här i Bohus är jag väl megakändis bland alla som den där hippin som bär sin bebis i massa tyg...
Användarens profilbild
Av zero.sara
Känner igen det :)
Användarens profilbild
Av zingo
:lol: :lol: Kan man inte ta betalt :hide: skulle vilja ha en sjal till
Av doc
zero.sara skrev:Känner igen det :)
Inte jag. Folk säger ingenting, varken bra eller dåligt. Fattar inte, skulle vilja få några komplimang vilken fin sjal jag har. :lol:

Alla åker vagn här i Dalsjöfors.
Användarens profilbild
Av zero.sara
doc skrev:
Inte jag. Folk säger ingenting, varken bra eller dåligt. Fattar inte, skulle vilja få några komplimang vilken fin sjal jag har. :lol:

Nä folk säger inte mycket men de glor, kollar, pekar, viskar och en del ler 8) Några få vågar fråga :)
Av doc
zero.sara skrev:
doc skrev:

Nä folk säger inte mycket men de glor, kollar, pekar, viskar och en del ler 8) Några få vågar fråga :)
Ovanliga vi är. :wink:
Av sjaltokan
:D

Efter några år vänjer man sig..
Användarens profilbild
Av DerangedLadyBug
Jag känner också igen det där! Många som ler mot oss och en del kommer fram och vill prata om hur mysigt och skönt det ser ut att bära i sjal. De pratar gärna med sonen också.

Häromdagen var jag i centrum och handlade lite grejer och när jag var på väg hem med sonen i sjalen och massa påsar i händerna kom en kvinna fram och sa: "oj vad du var packad med grejer! Bebis på magen och händerna fulla! Som en packåsna!"

:D

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?