Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Hoppas det är ok att jag lägger in frågan här... Jag har äntligen efter mycket velade och funderade bestämt mig (tror jag...) för att jag vill ha en Didymos i färgen Katja. Men nu när jag väl bestämt mig hittar jag ingen återförsäljare (på Internet) som har just Katja. Någon som vet var jag kan få tag på den?? Eller är det så att den inte säljs längre?

Tack på förhand!

Wilda
Användarens profilbild
Av Asia
det finns en på tradera nu om du skyndar dej!
Av Wilda77
räcker den storleken till mig tror ni? Jag är modell större, även i "ogravidet" tillstånd, väger ca 85 kg (usch för att blotta sig så...) och är väl ca 165 cm. Så vad tror ni, jag hade nog tänkt mig nästa storlek, 5,2 m, men om denna räcker så vore det ju toppen (4,7 m)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Om du inte får den på tradera kan du be någon av de svenska återförsäljarna ta hem den åt dig. Jag har beställt hem en wellen i stl 7 via edenbaby, dom var jättetrevliga och fixade det :)
Eller så kan du beställa direkt från didymos :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Brukar ofta se Katja på tyska e-bay också, om man vill ha lite spänning i tillvaron :wink:

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?