Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Har blivit erbjuden ett byte mot en Lana regnbåge, men hittar inte någonting om denna sjal! Berätta allt ni vet! =)
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Vet inget ännu men väntar hem just en regnbåge nu till veckan... Kan återkomma med recention då! :-D
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
CrazyMagpie skrev:Vet inget ännu men väntar hem just en regnbåge nu till veckan... Kan återkomma med recention då! :-D
låter bra! vad kostar de i nypris??
Användarens profilbild
Av melon
Jag sökte på google om just den för ett tag sen och hittade något tyskt forum där de jämfördes med didymos i kvalitén... Men om det stämmer vet jag tyvärr inte.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
CrazyMagpie skrev:Nu blir jag ju suuuupernyfiken på den däringa Lanan som ska flytta hit... 8)
ja det verkar vara en mystisk sjal som inget vet nåt om!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
MammaTillFelicia skrev:
CrazyMagpie skrev:Nu blir jag ju suuuupernyfiken på den däringa Lanan som ska flytta hit... 8)
ja det verkar vara en mystisk sjal som inget vet nåt om!
Minst sagt! Försökte googla bilder på just regnbågsvarianten... gick väl sissådär... :roll: :wink:

Hittade iaf denna: http://www.flickr.com/photos/bobsalmon/1476917828/
Senast redigerad av CrazyMagpie den sön jun 22, 2008 22:37, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Regnbågs-Lanan tycker jag är den finaste regnbågen, tätt följd av Bebinan. Men jag är så ytlig så jag går bara på utseendet. 8)
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
klart man får vara ytlig, men jag vill ju gärna veta lite mer om hur den är att bära i..... ingen som vet?!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag har haft en regnbågslana.
Jag kunde knyta ryggsäck med tibetanavslut med den och den avlastade rätt bra. Den var lite kort bara. Min var bara ca 4 meter lång. Jag hade behövt en som var 4,5 så hade den varit perfekt. :)
Jag köpte min på ebay.

Lana regnbåge kallas Solara på vissa hemsidor med har jag sett.
Nypris för en regnbåge verkar vara 927 SEK.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Jag var i kontakt med dem för ca 3 år sedan eftersom jag ville börja sälja dem i Sverige. Men för att få göra det, så skulle jag vara tvungen att gå en 3-dagars knytkurs i Schweiz, så det stupade på det. :) Men det skulle vara roligt att höra vad du tycker om den! Den är väl gjord av ekologisk bomull tror jag?
Av Jenny
Jag upplevde min som rätt stum och därför stannade den inte så länge, hade jag haft tålamod att gosa in den kanske den hade variot betydligt trevligare :lol:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Nu så har Lanan kommit hem till oss och har även hunnit bli buren i ett par dar så nu vågar jag mig på en liten resention! :-D
(Värt att notera är att alla sjalar jag har här hemma nu är mer eller mindre begagnade/använda)

Tycker att Lanan på många sätt liknar vår Storchenwiege ring-inka. Jämt och tätt vävd med breda platta fållar. Lite tunnare än Inkan möjligtvis, närmare Didy Jim i tjocklek.

Den är BRED helt klart, vilket är rätt schyst nu när det är en rätt kort sjal vi har (3,6m) En riktigt lång Lana tror jag kan kännas som lite väl mycket tyg. Bredden gör även att sjalen känns ganska tung, eller, ja tyngre än en smalare sjal med smalare fållar iaf...

De raka ändarna vet jag inte om jag gillar, men då är jag iofs van med sneddade sedan tidigare.

Denna är ju beg. och därmed använd en del sedan tidigare och känns redan mjuk, men lika stretchig och mjuk som Girasolen är den inte, och den är helt klart stummare än Didy Wellen också.

Lillebror verkar gilla den iaf - har funkat fint att somna i flera gånger, och han föredrog att sitta på min rygg i regnbågssjalen framför att åka sulky när vi var på mässa/marknad! :wink:

Ingrid - Vilka krav de ställer på sina återförsäljare! :shock: Visst är det bra att måna om att de som säljer deras produkter vet något om dem men det där var väl att ta i! :lol:
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, de var lite övenitiska tyckte jag!

Tack för recentionen. Av den att döma så vet jag inte om det är så mycket att satsa på att börja sälja. Jag gillar mönstren, och så att de är av ekologisk bomull. Sedan är ju oftast ekologisk bomull lite "hårdare" än vanlig bomull, och det tar längre tid att gosa till den. Hur bred är den? Det skulle vara kul att veta.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?