Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av nennie81
Ni som haft den ett tag och tvättat den några gånger hur ser eran ut nu? fortfarande lika fin, eller har den börjat noppa sig och blivit ful som fleece ibland kan bli? har den nötts eller skavts speciellt mycket?
finns det något negativt me sjalen eller bara positivt???

sjal:twisted: har mig i sitt grepp och egentligen är jag ju ute efter en lite kortare sjal för ryggknyt inte en fleecesjal som egentligen passar bäst för småbebbar, så kom igen nu tjejer, berätta ALLT negativt med sjalen :rodna: :hellu:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Nåt negativt med den sjalen är att den blir väldigt varm.
Och sen är den alldeles för gosig och mjuk.
Nu har jag inte tvättat någon än så hur den blir efter tvätt vet jag inte.
Jag har en jag har som demo och använder till mys nån gång ibland. Har bara använt den ca 3 ggr.
Användarens profilbild
Av Jennelii
Tar du med den på torsdag zmurfis? Jag fattar inte varför jag inte provade den sist... :roll:
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jennelii skrev:Tar du med den på torsdag zmurfis? Jag fattar inte varför jag inte provade den sist... :roll:
Visst. Tar med lite allt möjligt som jag har utifall nån vill se nåt annat.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Har en antracitgrå fleecesjal och jag tycker verkligen om den! :heart: Förutom att den är demoex bär jag min Jesper 6 mån och 9 kg i den - både inne och ute under vinterjackan. Har ffa knutit x-omslut-2 och då avlastar den bra. Är dessutom mjuk och go.

Fleecesjalen kan kanske upplevas som något varm (är dock tunn microfleece), men det gör ju å andra sidan flera diagonalvävda sjalar också ;) Fleecesjalen är kanske inte sjalen man har året om utan man kompletterar med nått svalare till sommaren. Är man ute efter en sval sommarsjal får man väl se sig om efter ella roo, antigua, gauze, linne eller rebozo ;) De kompletterar varandra bra.

Vad jag har hört skall fleecesjalen hålla sig bra i tvätten. Själv har jag dock bara tvättat sjalen en gång hittills.

Kommer faktiskt inte på så mycket negativt, utan kan säga ffa positiva saker om fleecesjalen. Anses väl dock som partisk :roll: i och med att jag säljer fleecesjalen. Samtidigt har jag ju tagit in den i sortimentet för att jag tycker sjalen är bra :wink:
Av Annsofi
Sjalen ska enligt tillverkaren och försäljare som haft den i sortimentet längre än vad vi har haft inte noppa utan är gjord av "noppfri" microfleece. Den försäljare i England som jag diskuterat frågan med hyr ut fleecesjalen vilket betyder att den slits mer och tvättas mer än vad normalt användande ger behov av. Hoppas detta hjälper :wink: återkom annars gärna!
Tilläggas kan att sjalen kan upplevas som "glatt" före tvätt. Det är därför rekommenderat att man tvättar sin sjal innan man börjar använda den, framför allt om man vill bära på ryggen.
Av Aelia
Annsofi skrev:Sjalen ska enligt tillverkaren och försäljare som haft den i sortimentet längre än vad vi har haft inte noppa utan är gjord av "noppfri" microfleece. Den försäljare i England som jag diskuterat frågan med hyr ut fleecesjalen vilket betyder att den slits mer och tvättas mer än vad normalt användande ger behov av. Hoppas detta hjälper :wink: återkom annars gärna!
Tilläggas kan att sjalen kan upplevas som "glatt" före tvätt. Det är därför rekommenderat att man tvättar sin sjal innan man börjar använda den, framför allt om man vill bära på ryggen.
Inte nennie, men hon har redan den, hon kunde inte motstå och köpte den :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?