Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
glis skrev:OK, jag vill ha en meter turkost med lila kaniner och en meter nästan vitt med lila kaniner. PM:a mig om kontonummer och så, eller så försker vi lösa det i morgon hos Mammahappy!men jag vet inte vad priset blir ännu, det beror ju på hur många vi blir som beställer
Emmiez skrev:Jag tänkte att jag beställer den 1 juli, så har ni nästa vecka att bestämma er. Så jag vill veta senast 29:e juni vad ni skall ha, och betalning senast 30:e juni så jag kan betala den 1:e.Får det plats ett sista datum att beställa i rubriken?
LisaMarie skrev:jag ordnar det med rubriken, och skriver upp vad du skall haEmmiez skrev:Jag tänkte att jag beställer den 1 juli, så har ni nästa vecka att bestämma er. Så jag vill veta senast 29:e juni vad ni skall ha, och betalning senast 30:e juni så jag kan betala den 1:e.Får det plats ett sista datum att beställa i rubriken?
Jag har äntligen bestämt mig!Jag vill ha 5 meter av det benvita med bruna kaniner.
Emmiez skrev:tog reda på breddenPanakeia skrev:shit va sugen ajg blir...vad ligger de på för bredd?jag vet inte, men frågade i en annan kanintråd, får se vad dom säger
LisaMarie skrev:Vad ligger vi nu inom för pris/meter och frakt?130 kr/ meter +frakt
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?