Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hs Bobbo
Lite nyfis på dessa... är det en privatperson som syr o säljer dem? Ser dem ju så ofta på Tradera. Hur är de att bära i?
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har inte burit i en men jag har känns och klämt lite. Snygg var den och den verkar vettig (beror ju på vad man trivs i men ändå). Det enda som var lite "så där skulle jag inte gjort" var att axelbanden var skarvade. Inget som påverkar vare sig säkerhet eller funktion. Det var inget man såg direkt utan det är väl mest jag som blivit skadad av att hänga här för mycket :oops: :lol: .
Användarens profilbild
Av Beckah82
Lite klent tyg i axelbanden och i midjebandet plus att de är skarvade vilket inte är så snyggt.

Man måste ha tillgång till symaskin för banden måste kortas ner när man får hem den.

Annars är det väl inget. Rätt billiga, välsydda och fina.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Beckah82 skrev:Lite klent tyg i axelbanden och i midjebandet plus att de är skarvade vilket inte är så snyggt.
Hur ska man tolka det? Som att det inte blir bekvämt att bära länge? Eller som att det finns bättre men denna är helt okej och prisvärd?
Användarens profilbild
Av Beckah82
JPL skrev:
Beckah82 skrev:Lite klent tyg i axelbanden och i midjebandet plus att de är skarvade vilket inte är så snyggt.
Hur ska man tolka det? Som att det inte blir bekvämt att bära länge? Eller som att det finns bättre men denna är helt okej och prisvärd?
Jag har haft 4 meitaier

1 bebis-MT med typ tjockt bomullstyg i axelbanden. Den var bra
1 hemmasydd av mig i ett tjockare bomullstyg. Den är jättebra.
1 hemmasydd av mamasamueli gjord av en Hoppediz. Den är suverän.
1 Kelimali med tunn lakansväv som axelband. Den var okej. Övriga har varit mycket bättre.

Övriga har varit/är bättre i midjebandet också.

Men den är okej. Fin och billig, min iaf, den gick för 150 kronor och var värd det. :-)
Användarens profilbild
Av MilanE
Jag har inte så mkt o jämföra med i MT-väg men jag tycker den har fungerat bra, även om jag nu hellre bär i sjal. Jag behövde inte korta av några band. De är skarvade men för mig har det inte spelat nån roll heller.

Jag tycker den har avlastat väldigt bra, även om jag misstänker att den kan börja skära in när man ska bära tyngre barn, eftersom tyget i banden är så tunt.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Arrgh, det är så svårt! :hellu:
Av Aelia
Mi kompis köpte den och den har väldigt korta axelband, hon är strl 38 och kan inte knyta band på ryggen efter att ha korsat på magen :roll: Och vääääldigt långa midjeband har den, för långa
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Men jösses, sånt meck orkar jag inte hålla på med. Är det du på bilderna Becka? Snygging!
Användarens profilbild
Av MilanE
Aelia skrev:Mi kompis köpte den och den har väldigt korta axelband, hon är strl 38 och kan inte knyta band på ryggen efter att ha korsat på magen :roll: Och vääääldigt långa midjeband har den, för långa
Jo det är sant, så är min också!
Användarens profilbild
Av emmahawk
Jag skulle hoppa över den om tyget är så tunt som det ser ut. För klent tyg gör ingen glad, och nacken sur. Bättre då att köpa en begagnad "välkänd" eller till och med helt ny med bra andrahandsvärde. Det är så rackarns drygt att bära i halvbra saker när det finns bättre. :lol:
Användarens profilbild
Av Mrs Data
emmahawk skrev:Jag skulle hoppa över den om tyget är så tunt som det ser ut. För klent tyg gör ingen glad, och nacken sur. Bättre då att köpa en begagnad "välkänd" eller till och med helt ny med bra andrahandsvärde. Det är så rackarns drygt att bära i halvbra saker när det finns bättre. :lol:
Du har så rätt så rätt, min ringssjal är av den tunnare sorten och det märks. Men jag är ju så snål...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?