Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Bild

Tja, vad kan man säga... Jag behövde en nåldyna, och eftersom jag är sjalmamma så har min nåldyna små barn i sjalar på sig. Kinesiskt hantverk.

Jag har inte fått hem den ännu, men jag har vunnit den på eBay. Hoppas att den är lika fin i verkligheten!!

//Kaja
Användarens profilbild
Av eedar
Men åh! Hade en sån när jag var liten, men fattade aldrig att det var små barn i sjalar... trodde det var figurer som liksom klättresde på kudden... :D
Av Ponyo
eedar skrev:Men åh! Hade en sån när jag var liten, men fattade aldrig att det var små barn i sjalar... trodde det var figurer som liksom klättresde på kudden... :D
:iagree:
Av liten06
Bubbi skrev:
eedar skrev:Men åh! Hade en sån när jag var liten, men fattade aldrig att det var små barn i sjalar... trodde det var figurer som liksom klättresde på kudden... :D
:iagree: både jag och mamma har såna
Användarens profilbild
Av knutis
En sån har jag, fast min är rosa och inhandlad i kina av min mamma... fyller sin funktion väldigt bra 8)
Av surftrollet
En sån har min mamma! :) Jättefin, fast jag är inte så säker på att de är sjalade heller.
Användarens profilbild
Av ericah
:iagree: Nostalgi!
Kaja skrev:Bild

Tja, vad kan man säga... Jag behövde en nåldyna, och eftersom jag är sjalmamma så har min nåldyna små barn i sjalar på sig. Kinesiskt hantverk.

Jag har inte fått hem den ännu, men jag har vunnit den på eBay. Hoppas att den är lika fin i verkligheten!!

//Kaja
Det skulle jag tro att den är - jag har en sån liggande någonstans. Fast jag använder den inte, för jag tycker att den är lite för hård att stoppa nålarna i.
Användarens profilbild
Av jazoo
Bubbi skrev:

Tror nog att mamma har sin kvar någonstans. Det var lite andra färger bara.
Användarens profilbild
Av Kaja
Vad roligt att denna tråd poppade upp just idag. För idag så låg den i lådan.

Precis som någon tidigare har skrivit så var den lite hård. Så, stoppnålar kommer inte att få någon plats på denna nåldyna, för de kommer helt enkelt inte att gå ner, men alla mina tunna synålar passar finfint där!

//Kaja

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?