- lör jun 21, 2008 19:25
Jag har nu haft min supersnygga Beco Butterfly i ett par veckor och.....
Jag gillar den inte!
Jag tycker att det är knöligt att få ner Sonja i insatsen och när jag väl lyckats (inte helt lätt med en liten ål som hellre vill gå..) så tycker jag att hon har en tendens att hamna snett innan jag har fått upp henne på ryggen.
På magen funkar det ok, mest för att jag inte behöver ha henne i insatsen då..
Nästa aber är att jag får skavsår i armhålan av den.
Jag skulle vilja låna en bebis och se om jag tycker att det funkar bra med babyinlägget och om det gör det så sparar jag den till en ev. ny liten familjemedlem.
Jag har försökt med olika inställningar på selen men jag kanske har missat något...?
Ska kolla på instruktions DVD-n nu och se om det kan vara till hjälp.
Någon mer som gillar 4:th bättre än butterflyn?
Jag är iallafall väldigt glad att jag inte sålde min 4:th för att finansiera detta köp...
Jag gillar den inte!

Jag tycker att det är knöligt att få ner Sonja i insatsen och när jag väl lyckats (inte helt lätt med en liten ål som hellre vill gå..) så tycker jag att hon har en tendens att hamna snett innan jag har fått upp henne på ryggen.
På magen funkar det ok, mest för att jag inte behöver ha henne i insatsen då..
Nästa aber är att jag får skavsår i armhålan av den.

Jag skulle vilja låna en bebis och se om jag tycker att det funkar bra med babyinlägget och om det gör det så sparar jag den till en ev. ny liten familjemedlem.
Jag har försökt med olika inställningar på selen men jag kanske har missat något...?
Ska kolla på instruktions DVD-n nu och se om det kan vara till hjälp.
Någon mer som gillar 4:th bättre än butterflyn?
Jag är iallafall väldigt glad att jag inte sålde min 4:th för att finansiera detta köp...