Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
kvarnvik skrev:Har ni köpt era som är 100% bomull av Emma då? Jag fick svaret att alla deras är 50/50 Bomull Polyester. Jag kommer nog att beställa en ändå, men har väldigt svårt att bestämma mig för färg. Nu går det inte att komma in på hemsidan heller, så jag kan inte sitta och våndas och välja heller...
Kommer inte ihåg blogspotadressen, den kanske funkar? Någon som kan den?
Det är jättesvårt att välja färg! :)

Här kommer adressen: www.rebozos.blogspot.com
Användarens profilbild
Av tweed
Nu funkade sidan igen, men tack ändå för länken! Om man kollar på den här sidan kan man se vilka färger som finns inne, hjälp mig! Jag är normalt sett inte en färgmänniska så det är inte lätt att bestämma sig. Men eftersom jag nästan alltid har svarta eller bruna kläder och annars nästan alltid enfärgat så borde det ju funka med lite färg?

http://picasaweb.google.com/mexanemma/L ... osILager02

Jag är lite förtjust i skog och himmel variant, mest för att jag gillar när det är lite bredare ränder. Vad tycker ni??
Användarens profilbild
Av glis
Jag tycker båda är jättefina, men om man skall vara tråkig, tror du inte att du skulle använda en Bohem eller Murrig Multirand mer? Jag menar: för egen del skulle jag inte envända en brun eller orange, eller tex en Skog, trots att de är jättefina, men jag är en blå-röd person, inte grön-brun.
Hur som helst kan du alltid sälja här på sjalbarn om du inte trivs med den.
Av Virriga familjen
Himmel variant tycker jag är finare än skog! Men du måste ju känna själv vilken du tror att du kommer att vilja ha mest.
Användarens profilbild
Av tweed
Virriga familjen: HUr var det nu med 100% bomullsrebozona, var hade du köpt dem? JAg vill ha en rebozo med breda ränder, hade de varit i bomull så hade det ju sen gått att färga över med en mer diskret nyans om man tröttnade... Men det går ju inte när det är syntet i :cry:

När det gäller det här med färg så är det ju precis hopplöst att välja, jag är grymt velig i vanliga fall, men det här är ju ännu värre. Jag får nog göra som så att jag köper mig en riktigt färgglad rebozo och sen köper jag mig en hoppe Kairo i diskreta färger. Sen kan jag ju alltid sälja av om jag inte gillar dem.
Användarens profilbild
Av Nova
Himmel var finare än skog.
Användarens profilbild
Av MilanE
kvarnvik skrev:Nu funkade sidan igen, men tack ändå för länken! Om man kollar på den här sidan kan man se vilka färger som finns inne, hjälp mig! Jag är normalt sett inte en färgmänniska så det är inte lätt att bestämma sig. Men eftersom jag nästan alltid har svarta eller bruna kläder och annars nästan alltid enfärgat så borde det ju funka med lite färg?

http://picasaweb.google.com/mexanemma/L ... osILager02

Jag är lite förtjust i skog och himmel variant, mest för att jag gillar när det är lite bredare ränder. Vad tycker ni??
Jag tycker himmel är finare än skog, men det är för att jag inte är så jätteförtjust i grönt. Däremot gillar jag Orange värme, eller kanske nordanvind :)

Det är ju bara du som kan välja!
Av Virriga familjen
kvarnvik skrev:Virriga familjen: HUr var det nu med 100% bomullsrebozona, var hade du köpt dem? JAg vill ha en rebozo med breda ränder, hade de varit i bomull så hade det ju sen gått att färga över med en mer diskret nyans om man tröttnade... Men det går ju inte när det är syntet i :cry:

När det gäller det här med färg så är det ju precis hopplöst att välja, jag är grymt velig i vanliga fall, men det här är ju ännu värre. Jag får nog göra som så att jag köper mig en riktigt färgglad rebozo och sen köper jag mig en hoppe Kairo i diskreta färger. Sen kan jag ju alltid sälja av om jag inte gillar dem.
Nä nu blir jag osäker. Kanske de inte är helt i bomull. Mitt nick är ju inte helt påhittat från det blå. Jag har ju köpt dem från Emma.
Användarens profilbild
Av zink
Förvirringen har nog mer med rebozos att göra än er ;-)

De varierar nämligen mycket efts det inte är ett "varumärke" som t ex Hoppediz och andra.

Men försäljaren har ju alltid koll!

Men jag kunde inet på blogspot se ngt nämt om materialet faktiskt. Lite synd. Ordet "tyg" finns på många ställen men inget om vilket material i tyget, andel bomull o s v. Puffa på Emma at uppdatera med det vid tillfälle!

Har själv en begagnad långrebozo (dubbel multirand) som var min första långsjal. Luftig men lite vass i kanterna efter knyt om jag jmf med gåsen och bali baby breeze som också är tunna. Har inte klämt på ngn av de nya tunna hoppizarna ännu.

Den jag har har ingen märkning men det kan inet vara 100% bomull utan en hel del akryl. Gillar det "så där" men har haft den för korta lyft, enkelt kryss fram t ex.

Lycka till med köpet!
Användarens profilbild
Av zink
verre, va fina Adrian och gammelmormor var i rebozon :-)
Användarens profilbild
Av tweed
Nu har jag beställt en hoppe kairo på rea från litenochjunior.se. Mera mina färger och så satsar jag på att hålla koll efter den perfekt färgade rebozon hos Emma framöver.
Användarens profilbild
Av glis
Klokt val. Inte alla gillar Hoppar, men jag älskar dem.
Användarens profilbild
Av tweed
Kände att det var riskfritt att beställa när det var så bra pris. Om jag inte gillar den så måste det ju gå att få pengarna tillbaka genom att sälja den vidare. Eller kanske byta mot nåt annat. En rebozo ska det bli i alla fall, men jag väntar och kollar vad som kommer in nästa gång.
Användarens profilbild
Av verre
jag köpte min på tradera...

Vi fick fåren klippta i början av somma[…]

Min partner gick bort för en tid sedan och ja[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?