- tor jun 19, 2008 10:35
, med större barn så den lilla. Det är ju svårt att råda på den punkten. En del klarar ju sig med en blöja och en body, själv släpade jag med mig en halv garderob till oss var på grund av kräkig bebis...
Men baby verkar vara med färre fack och så. Jag har inte fått något grepp om hur den ser ut innuti. Men det ska vara tre fack och storleken är hälften så stor.
Cillan skrev:Jag skulle basera valet på hur mycket jag brukar släpa med mig, för min egen del och liten bebis så den storaSummer@work skrev:Jo, det är sant att det är. Den var ju sannerligen väldigt praktisk. Jag har inte riktigt fattat skillnaden på den vanliga och den som heter baby. Har jag fattat rätt att baby är lite enklare och lite mindre i storlek? Vilken är mest praktisk då?Cillan skrev:Jag tycker inte det låter så dyrt. Hon använder antagligen ett väldigt fint tyg och har sytt massor av väskor så den kommer bli mycket finare än om man sytt den själv. Sedan är det ju rätt mycket jobb att sy väskan också.Siena skrev:Jaha oj det var lite dyrare än vad jag trodde. Hmm tänk om man var lite händig för en gångs skull och kunde sy nåt själv.Cillan skrev:Priset om du vill ha en fodrad väska blir ca 670:- (£55)+frakt.esarina skrev:Man kan köpa dem hos onbag.co.uk till ett fullt rimligt pris med tanke på den tid som går åt för att göra dem. Det vore väldigt ojust mot henne som utvecklat väskan och gratis delar med sig av mönstret, om andra skulle börja tillverka dem till försäljning. Om man bara skulle ta mönstret rakt av är det inte heller lagligt.Å jag är nog lite blind. Kikade på sidan men hittade inte riktigt att man kan köpa dem där, tur att det går att fråga. När jag kikade lite till hittade jag. Det är tydligen kö. Är det någon som vet vad priserna bli i svenska kronor?

Men baby verkar vara med färre fack och så. Jag har inte fått något grepp om hur den ser ut innuti. Men det ska vara tre fack och storleken är hälften så stor.