Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Liten vus skrev:Det brukar komma dagen efter om man skickar innan postlådan tömsEmmiez skrev:denna disktrasa fick jag av liten vusÅåh, är den redan framme?! Det gick fort.
Emmiez skrev:Hmmm, då är det nog bara här postgången är trasig för vi får vänta flera dagar. Ja, ibland en vecka på vår post..Liten vus skrev:Det brukar komma dagen efter om man skickar innan postlådan tömsEmmiez skrev:denna disktrasa fick jag av liten vusÅåh, är den redan framme?! Det gick fort.
den e i tvätten nu ska prova imorgon
Liten vus skrev:Emmiez skrev:Hmmm, då är det nog bara här postgången är trasig för vi får vänta flera dagar. Ja, ibland en vecka på vår post..Liten vus skrev:Det brukar komma dagen efter om man skickar innan postlådan tömsEmmiez skrev:denna disktrasa fick jag av liten vusÅåh, är den redan framme?! Det gick fort.
den e i tvätten nu ska prova imorgon. Men så är vår brevbärare lite konstig också, plus att vi ofta får fel post (typ grannens eller post som tillhör någon med samma efternamn på en heeeelt annan adress)..
Monia skrev:Idag kom min fina lila diskduk!!!Hoppas färgen var bra. Det var det jag avr mest orolig för, jag tog ju garnet jag hade hemma bara.![]()
Tack Zandrama!!!
Bild kommer så småningom.![]()
zandrama skrev:Jodå passar jättebraMonia skrev:Idag kom min fina lila diskduk!!!Hoppas färgen var bra. Det var det jag avr mest orolig för, jag tog ju garnet jag hade hemma bara.![]()
Tack Zandrama!!!
Bild kommer så småningom.![]()
Apelsin skrev:vad gör man när trasan inte blev sådär jättebra? Sickar manändå och hoppas att mottagaren blir njdHoppas det, för min är halvklar, ful och jag kommer inte hinna göra en till. Men visst borde de funka bra som trasa än fast de inte är så där perfekta?
Apelsin skrev:vad gör man när trasan inte blev sådär jättebra? Sickar manändå och hoppas att mottagaren blir njdmin är inte sådär jättebra :hide:den blev helt sned.
Marion skrev:Jag kom till Sverige idag och en jättefin disktrasa väntade på mig! Stickad på diagonalen, i orange och naturfärgat garn. Kaffemoster tror jag är den som stickat, tusen tackFast det kan jag bidra med, för du har helt rätt i att det var jag som skickade till dig =).!
Bilder måste vänta för tillfället, har inte möjlighet att överföra dem till datorn.
Sia skrev:Sluta skämmas flickor!!Det håller jag med om
man ska väl andvända trasan? dvs blöta ner den och knyckla ihop den i handen, den fungerar fast den är lite sned och vind, jag lovar!!
och funkar den så MÅSTE mottagaren vara nöjd, eller hur!
Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?