Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
Nu är tyget här nu skall det mäta soch klippa och levereras :)

gamla ts

Hej!
Jag vill ha kanintyg, någon mer som vill ha som vill sambeställa?

Jag bor i Herrljunga så det kan ju isåfall vara Herrljunga och runtomkring, altså borås, falköping går ju bra, dom ställena kan jag lösa så jag kan träffa er och leverera tyg isåfall :)

http://jnydesign.blogspot.com/

Det kostar:
Mängdrabatt för kanintyget:
Från 2 meter tyg 150 kr/meter
Från 5 meter tyg 140 kr/meter
Från 10 meter tyg 130 kr/meter

Frakt:
upp till 2 meter tyg 60 kr
upp till 5 meter tyg 80 kr
upp till 10 meter tyg 165 kr
upp till 20 meter tyg 215 kr
upp till 30 meter tyg 260 kr
upp till 40 meter tyg 300 kr

det finns i dom här färgerna.
Kanin Turkos Brun
Kanin Benvit Brun
Kanin Turkos Lila
Kanin Benvit Lila

Jag tänkte att jag beställer den 1 juli, så har ni nästa vecka att bestämma er. Så jag vill veta senast 29:e juni vad ni skall ha, och betalning senast 30:e juni så jag kan betala den 1:e.
Senast redigerad av Emmiez den lör jul 12, 2008 17:35, redigerad totalt 6 gång.
Av Emmiez
ingen som vill :roll:
Av Emmiez
LisaMarie skrev:Jag har bestämt mig för att jag vill ha, men jag ska fundera mer på hur mycket och vilka färger. Återkommer!
så bra då e vi iallfall två blir lite billigare :)
Av Emmiez
puffar igen :)
Användarens profilbild
Av glis
Jag är sugen men har långt till Herrljunga. Innan jag delar beställning: kommer någon av er att ha möjlighet att lämna i Borås, kanske på mitt jobb på lasarettet? Jag betalar ju såklart i förväg och det är ingen panik med transporten.
Av Emmiez
glis skrev:Jag är sugen men har långt till Herrljunga. Innan jag delar beställning: kommer någon av er att ha möjlighet att lämna i Borås, kanske på mitt jobb på lasarettet? Jag betalar ju såklart i förväg och det är ingen panik med transporten.
jag brukar vara i Borås ibland, så det går att lösa.
Användarens profilbild
Av aspen
*funderar*

ville inte ha, sen såg jag en alldeles underbar orange kaninsingoallaklänninge springa omkring på visko, då blev jag lite kär.

ska kolla om jag blir kär i dessa färger
Användarens profilbild
Av LisaMarie
annelie skrev:*funderar*

ville inte ha, sen såg jag en alldeles underbar orange kaninsingoallaklänninge springa omkring på visko, då blev jag lite kär.

Jag har faktiskt funderingar på att köpa lite av det benvita och färga, för jag vill gärna ha orange med brunt tryck, och kanske rött eller gult? Du kanske ska köpa och färga du också?
Användarens profilbild
Av aspen
LisaMarie skrev:
annelie skrev:*funderar*

Jag har faktiskt funderingar på att köpa lite av det benvita och färga, för jag vill gärna ha orange med brunt tryck, och kanske rött eller gult? Du kanske ska köpa och färga du också?
nämen så smart, då får jag ju MIN färg och kanske tom olika färger beroende på hur mycket jag färgar.

:-D
Av Emmiez
ja färga kan man ju göra, jag som va lite ledsen för att det inte fanns orange kvar, men om man färgar så blir det ju orange ändå :D
o så kan man ju få andra färger med :)
Användarens profilbild
Av aspen
åh, vad svårt
det är ju det att jag har svårt att motivera köpet hemma eftersom jag har en stor hög traderatrikå redan

skulle vara det att jag bara har randigt....
Användarens profilbild
Av Squig
*tass*

ska fundera...

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?