Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag är helt förälskad i peekaboon! Den är heeeelt underbar!
Så mjuk å gosig å alldeles uuunderbar!!! :lol:
Fast till sommaren vet jag inte hur den funkar. Men tror inte att det blir för varmt. Hoppas inte det i alla fall.
Användarens profilbild
Av Mia
Gillar den också!
Men det kan nog bli varmt för en liten bebis att ligga i vagga de varmare dagarna.. Men man kan ju bära upprätt och alla svala sommardagar! (det är ju rätt många..)
Användarens profilbild
Av Tabby
Microfleece är tunnare. Peanutschell har det men finns just nu inte att köpa i Sverige. Och de som jag varit i kontakt med utomlands är inte sugna på att skriva ner värdet på packetet så det kostar en del att skicka efter.Peekaboo har dock några påsar som är gjorda i microfleece.
De i 100wt malden fleece är lite tjockare.
Sen har du hotsling från Slingsisters fast de är tjockare än Pekkaboo då de är gjora i 200wt malden fleece. fast de är inte så dyra och finns Sverige.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
jojjo skrev:Vilken trivs ni bäst med?

Som inte kostar för mycket.. :-) och som fungerar även på sommaren.
Jag är urförtjust i den bärpåse som jag sydde av en bit Hoppediz långsjal. Den blir dessutom otroligt mycket mindre ihopvikt än min bärpåse i fleece.
Användarens profilbild
Av Scharlott
Min lille Jesper, som är född 10 augusti 2005, bars den sommaren i vagga i MayaWrapPouch - en formsydd bärpåse i handvävt tyg. Finns i olika storlekar vilka även är justerbara - blixtlås och knappar som kan knäppas ihop på olika sätt och gör att varje bärpåse kan få 5 olika längder. Jag kan väl dock anses som partisk :roll: i och med att jag sedan november 2005 även säljer MayaWrapPouch.

Tidigare har vi testat Peekaboo som är himla snygga.

Just nu provar vi en gosig bärpåse i antracitgrå fleece från MaM.

Dessutom vill jag passa på att tipsa om de fina bärpåsarna i fleece hos www.mallgroda.se - Har inte testat dem själv, men de är sååå snygga. Dessutom himla prisvärda! :wink:

Hotslings har jag kollat lite på också och är sugen på att testa. De finns ju i flera olika varianter - både fleece och andra mer lämpliga för sommaren :)

Ett himla bra alternativ är ju även att sy själv - beskrivning på www.baranara.se
Kaffemoster: Förstår att du är förtjust i den du sydde av Hoppediz långsjal. Blir nästan sugen på att sätta saxen i en av sjalarna här och börja sy :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
Dom var iofs dyra, men fina dom där peanutshell.. kolla
http://www.goo-ga.com/
Användarens profilbild
Av Tabby
Dom var iofs dyra, men fina dom där peanutshell.. kolla
http://www.goo-ga.com/
åhh vad fina peanutshells-en var! :loving: :heart: :hide:
Användarens profilbild
Av Anso
Lydia skrev:åhh vad fina peanutshells-en var! :loving: :heart: :hide:
*mmmmm*
Bild
Användarens profilbild
Av Hellen
Jaha, och jag som tyckte det fanns så många fina Hotslings....
men här... oj, oj, oj vad mycket att välja på också :app:
Användarens profilbild
Av SoFaD
http://www.goo-ga.com/prod/100/1/0/7#

jag vill ha en sån här!!! men det verkar som om jag behöver en storlek större än vad som finns... typiskt! eller bra kanske..... kan ju försöka sy en egen istället. billigare så ju :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?