Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MilanE
Fick prova en Didy Iris igår och blev vrålförälskad. Men jag undrar vad skillnaden är mot Easycare som alla är så kära i - är ju lite förälskad i Lavan också...inte lätt när man är tagen av :twisted: ....
Användarens profilbild
Av Elin G
Didyn är lite glesare vävd upplever jag. Det gör den lite mindre glatt, vilket jag tycker är bra. Den är dessutom lite mindre strechig, också ett plus. Fast easyn är ju också bra.
Användarens profilbild
Av zero.sara
Jag gillar mina didys mer än den easy jag haft hemma :) Det är väl mest till att prova och se vilken du gillar bäst :wink:
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag tycker Didymos är de oskönaste sjalarna. Smala och "tjocka" fållar som skär in och gör ont. Och för ostretchig för mig. När jag bär tyngre barn får jag ont i axlarna om sjalen är för stum. Easyn är den allra skönaste för mig. Den och Hoppediz är de enda jag inte får ont av när barnen blir större.
Av Abunai
De easy care som jag har haft har varit glattare än mina didys. Av didysarna gillar jag de jaquardvävda bäst, de andra är lite tjocka.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?