Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Måste visa senaste alstret. Jag blev så himla nöjd med att jag satte ljusblå kantband i stället för röd eller vit som hade varit det naturliga valet. Funderar på att göra någon form av applikation i ljusbllått också kanske...

Bild

//Kaja

PS: Rosen är en Schneewittchen och blommar för fullt just nu...
Användarens profilbild
Av Monia
:love: Så fin!!!
Av surftrollet
Fin! En ljusblå applikation av en blomma t ex skulle kunna bli snyggt kanske? Men den är ju fin redan som den är med. :)
Användarens profilbild
Av Helma
Åhhh vad fin! Du syr så fina kläder Kaja!
Användarens profilbild
Av Kaja
Tack tack! Jag sydde ju en singoalla till tösen för ett tag sedan, så nu är det massproduktion som gäller. Tog alla lämpliga tyger jag hittade och har sytt av nu. Denna blev först klar.

//Kaja
Användarens profilbild
Av Vida
Superfin

Var hittar man mönster till singoallan - det verkar vara sommarens SB-fluga (om man bortser från OnBags)
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har ett mönster som jag började med, men det är med snedslå och sydda rynkor och knäppning i ena framsömmen. Så, som vanligt har jag modifierat, så jag har resår i ärm och hals, så jag har fått ändra en del på mönstret. Men, i huvudsak så är det en jättestor raglantröja som man snörper ihop i halsen och vid ärmarna.

Men, mitt ursprungsmönster kommer från Stoff&Stil och så har jag kikat en del på Meedom. Och hittat på lite....

//Kaja
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jättesnygg!
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin! Jag tycker inte det behövs någon applikation.
Användarens profilbild
Av Edith
Så söt :love:

Pojkar kan också ha klänning, var det inte så? :hmm:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Åh så fin! :vågen:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?