Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av GIAG
Ja det är min fundering. :roll:
Har en hemmasydd sjal av ett vanligt gammalt lakan och funderar hur mycket bättre en riktig bärsjal är avlastningsmässigt?

Är det en märkbar skillnad?
Kan inte riktigt förstå hur det kan bli någon större skillnad, det är ju bara tyg :wink: *säger hon som aldrig känt på en riktig sjal ens*
Av surftrollet
Det är stor skillnad mellan sjalar också, så visst måste det vara skillnad mot en lakansvävssjal med! ;)
Användarens profilbild
Av GIAG
Ah okej :)
Tjaa på fredag ska jag nog beställa en rebozo och den 25e blir det sjalträff så man får klämma på lite sjalar så jag lär nog få skämmas lite över det här inlägget då :D men frågar man inget, får man ingenting veta.
Av surftrollet
Bättre att fråga och verka dum än att hålla tyst och förbli det! ;) Nä, ställ vilka frågor du vill! :)
Användarens profilbild
Av GIAG
esarina skrev:Bättre att fråga och verka dum än att hålla tyst och förbli det! ;) Nä, ställ vilka frågor du vill! :)
*skrattar* så sant, så sant
Användarens profilbild
Av zingo
Jag hade en lakanssjal allra först tyget var stumt å svårt att få till en bra knut. Sen sydde jag en egen sjal av tyget LOVISA från Jysk.
Mycket lättare att knyta blev det samt att jag tycker den avlastar mer, å att den se ä snyggare gör ju inte saken sämre.
:wink:
Användarens profilbild
Av GIAG
Låter ju prima att det är lättare att knyta en riktig sjal än en lakansjal, jag som fått in lite av tekniken redan med min hemmasydda :-D

Ååh vad jag vill haa en (8) stycken sjal(ar) :P
Av sjaltokan
Akta dig för sjal- :twisted: efter du varit på sjalträff helt plötsligt vill man inte ha en sjal utan en hel massa olika.. :oops:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?