Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lilla A
Hej! Jag är "sjal-nybörjare"...
(eller? har burit V tre månader i sträck i en Moby Wrap + då o då i tre månader till... ;))

Vilken långsjal ska man välja om man vill ha en av de "gedigna" man läser om här? :)
Skulle ju vilja testa alla, men om man bara får välja EN... (de kostar ju en del *kryssar lottoraden* :P)
Har just köpt en Hoppediz Delhi Supertunn, men har ju inget att jämföra med...

Storchenwiege? Didymos? Easycare? Hoppediz?
Av Abunai
Man ska välja den som man tycker är snyggast! :this:

Jag själv tycker bäst om didymos wellen och easy cares röda nyanser. Gillar inte alls Hoppediz pga tjockleken och är inte så förtjust i Storchenwiege färger.
Användarens profilbild
Av milimani
Säger somAbunai, gå efter en färg du gillar istället för märke. För smaken är så induviduell på vilken typ av sjal man gillar.

Abunai gillade ju inte hoopediz, jag älskar dem!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Ja - gå efter färgen! 8) för alla de bra sjalarna är bra och en sjal i en färg man trivs med blir använd mer än en man inte gillar färgen på! :wink:

...sen tycker jag lite av charmen är att sjalarna är olika att knyta och bära med. Alla har nåt att tillföra liksom! :-D
Användarens profilbild
Av Foxan
Abunai skrev:Man ska välja den som man tycker är snyggast! :this:

Jag själv tycker bäst om didymos wellen och easy cares röda nyanser. Gillar inte alls Hoppediz pga tjockleken och är inte så förtjust i Storchenwiege färger.
AP-SE-LUT! :iagree: - låt smaken avgöra!

Fast jag älskar Hoppediz ;)
Användarens profilbild
Av zero.sara
Kan bara instämma med alla föregående talare. Välj med ögat och så får du testa vilka du gillar bäst :) Sjalträff är superbra att gå på, då kan du få ideer till knytningar och provkänna flera olika märken utan att det kostar något :D
Användarens profilbild
Av zingo
zero.sara skrev:Kan bara instämma med alla föregående talare. Välj med ögat och så får du testa vilka du gillar bäst :) Sjalträff är superbra att gå på, då kan du få ideer till knytningar och provkänna flera olika märken utan att det kostar något :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av Nova
Okey. Nu har jag ju haft en del sjalar i min ägo. 8)
Det har funnit Storchenwiege, Didymos, Easycare, Hoppediz...

Den allra gosigaste och mysigaste jag testat hittills är dock en Bebina stjärntecken som jag köpte begagnad.
Den är förvånandsvärt tunn, mjuk och lättknuten.
Supermysig! :loving:
De enfärgade Bebinorna är efter vad jag hört inte likadana i kvaliteten.
Av Lilla A
Får se vad nästa inköp blir då... Det finns ju hur många snygga färger som helst ;):) Köpte en i blåa nyanser häromdagen o den är superfin, men inte lika bra som Hoppen när det gäller avlastning...

Kram!
Av sjaltokan
Det som är bra är ju att man kan sälja igen och inte förlora mycket mer än fraktkostnaden om man köper begagnat.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?