Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har spanat in en sån... Är det nån som har en som kan rekommendera eller som INTE rekommenderar??? Sökte på forumet men hittade inte så många inlägg - är den kanske inte så vanlig??

Bär just nu mest i ringsjal på höften och får hela tiden rätta till lite vid benen och rumpan. Det kanske kan lösas med en Hip Carrier??

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

/A.
Användarens profilbild
Av jag71
jag har inte provat däremot sprang jag på en mamma som bar i en sån och hon hade bara gott att säga om den. den var så bra att hon inte ansåg sig behöva något annat.
Användarens profilbild
Av Nova
Nackdelen är att du bara belastar ena axeln, så för långtidsbärning lämpar den sig inte.
Dock är den ett alternativ till ringsjal och bärpåse.
Användarens profilbild
Av nilla
Den avlastar mycket bättre än ringsjal och bärpåse, tycker jag.
Har man ett barn som gärna sitter på höften tycker jag att det är värt att köpa en.

Jag började bära med mei hip när min lilla var två år, jag hade aldrig orkat bära med ringsjal eller bärpåse då - men det gick jättebra med mei hip. Rekomenderar den :D
Användarens profilbild
Av Scharlott
Kommer du förbi Stockholm inom kort skulle jag vilja rekommendera dig att besöka Knyt-An och prova (se annons -->)

Ett annat alternativ för höftbärning är en vävd bärsjal och knyta höftkryss en suverän knytning som är snabb att knyta och du kan ha knuten samt sätta i och ta ur barnet flera gånger utan att behöva knyta om varje gång. Dessutom avlastar höftkryss betydligt bättre än ringsjal/bärpåse och är därmed toppen även för äldre sjalbarn 8)
Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?