-  tis jun 03, 2008 10:28

Finns dramaten-vagnar kvar på IKEA? Vad heter de?  Om inte, var hittar jag en? Jag har en gammal från Wedins men den är snart slutkörd.
 Om inte, var hittar jag en? Jag har en gammal från Wedins men den är snart slutkörd.

Om inte, var hittar jag en? Jag har en gammal från Wedins men den är snart slutkörd.

De är blå eller rosa med blommor tror jag. Verkar funka fint, men de är rätt stora (klumpiga??) men verkar lätta att köra. Har bara provat en utan packning i hemma hos en kompis så kan inte riktigt uttala mig egentligen, men för mig som är 163 cm kändes den väl stor...
  De är blå eller rosa med blommor tror jag. Verkar funka fint, men de är rätt stora (klumpiga??) men verkar lätta att köra. Har bara provat en utan packning i hemma hos en kompis så kan inte riktigt uttala mig egentligen, men för mig som är 163 cm kändes den väl stor... - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft.
 - som cyklar likt vinden och uppfinner i Lego och Minecraft. 

Åååh!!
 Åååh!!

- By Aspasia
 - By Aspasia