Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av milimina
junior lekte sönder tyget på sin docksulky (han satte sej i den och det tål ingen femtiokronors made in china plast-sulky med taffligt ihopsytt tyg :roll: ). iof gjorde det inte så vansinngt mycket för fulare tyg har jag nästan inte sett :? men den har stått och sett himla sorglig ut i sitt hörn länge nu.

idag, när jag ändå går på kryckor och inte får nåt vettigt gjort, bestämde jag mej för att jag skulle fixa den för sitta vid en symaskin kan jag ju ändå, trots trasig fot. ;) en stuvbit tyg och 2½ timme senare blev vagnen klar och jag hann knappt dra på tyget innan junior kom och ville köra runt med den! :lol:

den är garanterat inte mindre taffligt sydd nu ;) men den är hel och har något rejälare sömmar iaf :) en glassfläckig lycklig lillkille stod så vackert framför kameran och demonstrerade hur fin den blev:

Bild
Bild

tur man har nåt att sysselsätta sej med fast man är lite handikappad i övrigt
:P
Användarens profilbild
Av binaem
bra jobbat!!!
Användarens profilbild
Av Annika80
Fin! Dottern har ju en liknande med nallar eller nåt tjafs på, borde klä om den med ... sneglar mot tyghöö

:lol: :shock: ja där blev det knasigt stavat, avbröts av dottern som tappade ett glas som krossades i tusen bitar :roll:
Av liten06
Jättetjusigt!

Klädde om sonens docksulky för ett tag sen eftersom han satt sönder den, jättefint blev det, vinröd manchester.
Jag tror han höll sig från att sitta i den i ca 20 minuter så nu får den vara trasig ett tag tills han inte ryms i den längre!
Användarens profilbild
Av Kaja
Vi har en sådan hemma också. Och jag har länge velat sy om den med ett brunt tyg, men jag har liksom inte riktigt orkat ge mig på det. Men, nu blev jag riktigt sugen!

//Kaja
Av Smultronbarn
Tjusigt och mer hållbart! :tumsup:
Användarens profilbild
Av MS Frog
Åh det är förstås så man ska göra! Här har jag gått och svurit över dotterns liknande sulky med jättefult rosa tyg - utan att ha en tanke på att man kan sy om den.
Användarens profilbild
Av Fryle
Jättefin! Tur att det inte är symaskinspedalsfoten som fått dig på kryckor!
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefint! :tumup:
Användarens profilbild
Av milimina
tack allihop! :D

så värstans snygg är den väl inte nu heller, för jag var dum nog att klippa tyget efter originaltyget och det var... inte rakt. men men, det lär jag väl vara ensam om att störa mig på :lol: och bara färgen är ett toklyft! inte för att jag har nåt emot rosa, men det beror helt på _vilken_ rosa... skrikig rosa glansigt tyg med rosa nalleapplikation ihopparat med ett lika rosa fast med ränder och blommor är inte så tilltalande i min bok. :roll:

att junior gillade den vet jag för han hittade den på coops efter-julen-rea och skrek sej blå tills han fick ta med den hem. för femti spänn var den ju okej och jag tror jag funderade redan då på att byta tyget. han har ju godkänt den nu med :wink: och nu hoppas jag att den håller för att sitta i också om han kommer på den idén igen. 8)

det vore jättekul att få se fler pimpade plastsulkys! :D

Tycker det låter som att du verkligen beh&ou[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?