Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ulltuss
Jag har precis kommit på att huset vimlar av fleecefiltar och lite sykunnig är jag ju så jag ska ta och sy en bärpåse nån dag här framöver, verkar ju inte vara jättesvårt iallafall. *Peppar peppar* :D Hittade några sybeskrivningar så vi får se vad det blir. Längtar efter färdiga resultatet! Tack alla för inspirationen!
Användarens profilbild
Av SoFaD
smart att ta fleecefiltar! det har jag oxå en del av... såna där gratisfiltar om man prenumererat på nån tidning eller så.... ska sy en lila i helgen hoppas jag!! skoj!!!!
Användarens profilbild
Av Helena
SoFaD skrev:smart att ta fleecefiltar! det har jag oxå en del av... såna där gratisfiltar om man prenumererat på nån tidning eller så.... ska sy en lila i helgen hoppas jag!! skoj!!!!
Åhh, du kan väl ta med den till Sjalträffen, jag har aldrig provat en fleecepouch.
Användarens profilbild
Av nennie81

Först och främst grattis till bebben och välkommen hit

Ulltuss skrev:Jag har precis kommit på att huset vimlar av fleecefiltar och lite sykunnig är jag ju så jag ska ta och sy en bärpåse nån dag här framöver, verkar ju inte vara jättesvårt iallafall. *Peppar peppar* :D Hittade några sybeskrivningar så vi får se vad det blir. Längtar efter färdiga resultatet! Tack alla för inspirationen!
Tänk bara på att en fleecefilt ofta har mycket stretch åtminstonde åt ena ledden så se till så att du syr med stretchen på bredden och inte på längden får då blir det svajjigt och bebben hamnar snabbt nere vid knävecket :floet2: har absolut inte gjort den missen :floet2:
Oftast ska den vara lite taightare än vad man tror oxå när jag sydde min första (om man räknar bort den som hade stretchen på fel ledd) så klippte jag efter måtten jag hittat på nätet och fick sen sy in den 15cm men sen satt den som ett smäck!!! (måtten varierar ju lite mer när man syr i fleece än i ett stadigare tyg)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?