Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jessica
Jag beställde en Hoppediz Luzern fär 1 ½ mån sedan från Tyskland och då var Luzern slut så jag fick Oslo istället som har exakt samma färger men något annan randning. Nu undrar jag hur breda ränderna är på Luzern. Oslo har 11 cm fält plus ett fält med två smala ränder. Jättewfin tycker jag men skulle ändå vilja jämföra med Luzern.
Användarens profilbild
Av Helena
Kolla på www.babydesign.se, där kan man se små färgprov på båda sjalarna och jämföra. Luzern har väl inga ränder direkt, bara två färgfält, ett ljusblått och ett mörkblått, men det ser väl lite ut som ränder när man knyter sjalen och färgerna blandas.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Hej Jessica! I mappen med foton & bilder finns bild på min Matilda i vår sprillans nya Luzern. Som Helena också skriver så är sjalen tvåfärgad på hälften, en mörk och en ljusare blå. Dessutom är kanterna i motsatt färg, dvs den mörka delen är kantad med ljusblått, ca 1 cm. Som du ser på bilden så ser den mer randig ut när man knyter den.
Användarens profilbild
Av Helena
Nu såg jag att Babydesign inte säljer Oslo, men såhär ser de ut om man jämför de två färgerna.

Bild

Bild

Har du någon bild där du bär i Oslo, vore kul att se hur den ser ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?