Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Har en MobyWrap som jag och skrutten älskar, men vi är varma personer båda två och skulle behöva en svalare knytning. Han är två månader och kan inte hålla upp huvudet själv än. Är det någon som har nåt tips? Jag vet inte vad knytningen heter som jag använder nu, men det är den vanligaste men armar och ben inuti sjalen.
Användarens profilbild
Av jag71
Jag har inget vettigt svar men jag bar mina små i mimmims krrinklade. den är sval och funkade utmärkt när det var varmt. ENa av mina små damer sövdes i den nästan varje natt. Då låg hon i krysset lite som vagga.
Av Systeryster
Eftersom jag är helt ny på området vet jag inte vad mimmims krrinklade är för nån sjal. Kan du förklara? Tack för rådet!
Användarens profilbild
Av jag71
Det är en sval sommar sjal. Den finns på mimmis e-butik. Vänta så ska jag kolla adressen. Det är ingen trikåsjal. Jag tycker den är toppen. Lätt knuten och sval. Snygg och lite skrynklig i tyget så man kan knöla ner den i väskan (där den tar väldigt liten plats)utan att det märks sen när man tar upp den.
Användarens profilbild
Av jag71
Tog kortare tid än jag trodde att hitta adressen. :lol: http://www.mimmis-ebutik.se/index.php?page=621:0
Av Systeryster
Vilken knytning rekommenderar du? Skrutten är bara två månader som sagt så huvudet är lite svajigt.
Användarens profilbild
Av jag71
Om du kollar på sjalbarns första sida så finns där knytningar eller knytinfo eller nåt sånt. Där finns det bra bildserier på olika knytningar. Jag trivdes bäst att bära i x-omslut 2 eller så bar jag något som liknar bildserien som finns hos babyheaven (annonsör i kanten :arrow: ) om amning i sjal.
Av Systeryster
Tack så jättemycket för hjälpen! Nu har jag beställt en sjal och hoppas på en svalare sommar. :)
Användarens profilbild
Av jag71
Systeryster skrev:Tack så jättemycket för hjälpen! Nu har jag beställt en sjal och hoppas på en svalare sommar. :)
Vad blev det för nåt? Svalare sommar vil jag nog inte ha men däremot svalare sjalar :wink: :lol:
Av Systeryster
Det blev den du rekommenderade! Men jag hoppas fotrfarande att det inte ska bli en stekhet sommar :wink:
Användarens profilbild
Av jag71
Hoppas du blir nöjd. Stek hett behöver det ju inte bli men så pass varmt att man kan vara ute mest hela tiden vill jag ha. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?