Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Jag vet inte om jag är för benig men knuten på bröstet när jag knyter secured high back carry (hjälp vi måste hitta ett kort svenska namn på den!!!) gör så jäkla ont ibland!
Synd, för det är typ värsta bästa knytningen ju! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Helene-Gia
melon skrev:Jag vet inte om jag är för benig men knuten på bröstet när jag knyter secured high back carry (hjälp vi måste hitta ett kort svenska namn på den!!!) gör så jäkla ont ibland!
Säker hög säck? SHS kanske :lol:

Jag är oxå benig och vill gärna ha tips på hur man undviker detta onda. Tycker iofs det blev bättre när jag började med Amazonas Carry Sling istället för Hoppediz...
Användarens profilbild
Av melon
Kosmos skrev:
melon skrev:Jag vet inte om jag är för benig men knuten på bröstet när jag knyter secured high back carry (hjälp vi måste hitta ett kort svenska namn på den!!!) gör så jäkla ont ibland!
Måste man knyta, kan man inte tvinna ett varv istället som när man inte knyter på omslutet på ryggen :hmm:
Fast jag ska inte svara min unge ramlar ju nästan ur :wink:
:lol:

Men en knut är ju som att tvinna ett varv nästan, det blir iaf två tjocka korvar som trycker.

Har provat att låta bli knuten som jag alltid gör med omslutet, men det blev ju inget snyggt bh-kors, det blev en maggjördel och en strypsnara istället :duh: :lol:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Har för mig att någon kallade den för "säkrad ryggsäck" för ett tag sedan, appropå namnfrågan.
Av Abunai
Mina knutar eller tvinnade band gör -alltid- riktigt ont. Och jag tycker att det är så svårt att få till det med omslutet utan knut också. :? Men kan man inte lägga någonting mellan kroppen och knuten? En liten vadderad näsduk typ? :lol:
Användarens profilbild
Av glis
Det hjälper inte att ha amningshandbollar imellan heller tycker jag. Ett av skälen till att jag har fegat ur och inte ens prövat hybridryggsäck (som jag tänkte på den som redan när jag såg Malinka knyta den första gången)
Användarens profilbild
Av smedsboemma
Jag har upptäckt att det i alla fall för mig är jättestor skillnad på hur knuten känns i olika sjalar. I gåsen, som är tunn, går det jättebra, men i wellen gör knuten ont.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?