Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Pilotta
Det verkar nästan som det går en solmössefeber här på forumet, men det är ju så nödvändigt, fint och ja, oumbärligt med solmössor såhär på sommaren. Hursomhelst har jag gjort 2 solmössor till. En till mig och en till yngsta dottern.

Den till yngsta dottern är jag supernöjd med :D

Den till mig känns för varm :cry:

Fler bilder finns på min blogg som jag just skaffat (inspirerad av er)

BildBild[/b]
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Snyggt :tumsup:
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefina! Vilka härliga tyger! :D
Användarens profilbild
Av Pilotta
Tack ska ni ha!
I och med detta inlägg fick jag några besökare på min blogg, det var roligt :D
Tackar och bockar...
Användarens profilbild
Av Krapplack
oj.. nu blev man avis. finfina ju!
Vill också sy solmössa till lillebror, men det verkar väl svårt för mig. Kanske blir det enklare utan foder (men det ser så proffsigt ut med fodrade)
Användarens profilbild
Av Pilotta
oj.. nu blev man avis. finfina ju!
Vill också sy solmössa till lillebror, men det verkar väl svårt för mig. Kanske blir det enklare utan foder (men det ser så proffsigt ut med fodrade)
Det är inte alls svårt att sy med foder, sy bara två likadana hattar (nåja kanske inte exakt likadana om man vill ha olika insida och utsida), lägg ihop dem räta mot räta och sy ihop längs brättet (men lämna en öppning), vräng hatten rätt, sy en stickning längs brättet och sen är det klart. :D
Vill man ha kantband är det bara att sätta ihop hattarna avig mot avig och sen sy kantband runt brättet.

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?