Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Miang
Hej,
Jag har en tricotti som min son på 2 månader gillar skarpt men jag tror att jag köpte en storlek för liten tyvärr, han hamnar väldigt nära min haka även om jag försöker "skaka ned" honom. Dessutom skulle jag vilja ha något mer stabilt till längre prommenader, så jag funderar på att köpa en manduca. Den verkar jättebra utomhus men funkar den även bra inomhus? Dvs, är den bekväm att sitta med? Sjalen är så himla bra när sonen är gnällig och inte vill somna, ofta går jag runt med honom en stund och när han somnat kan jag halvsitta i soffan med honom och slumra till lite själv - kan man göra det med en sele eller är de för stela?

Kanske ska tillägga att jag är kort, 160 cm, om det spelar någon roll...
Senast redigerad av Miang den ons jun 11, 2008 14:26, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag sitter jämt med sele på mig, men det är inte riktigt lika bekvämt som med sjal eftersom man ju har höftbälte. men om man sitter lite bakåtlutad går det bra :wink:
Av Ponyo
När jag hade en trikåsjal så fick jag aldrig sitta ned för sonen. Men när vi först köpte en Patapum (som jag inte gillade) och sedan en Beco så går det alldeles utmärkt att sitta ned.
Användarens profilbild
Av Nova
Det där beror ju på barnet.
Vissa barn hatar när man sitter ned med dem i sjal eller sele.

Jag sitter med en sovande bebis i min Manduca just nu. :loving:
Det går alldeles utmärkt att sitta ned, rak i ryggen på en stol.
Liiite bredbent får jag sitta för att det ska bli bekämt. :lol:
Användarens profilbild
Av Krapplack
japp - går toppen. När jag hade babybjörn fanns det ett par dinglande små ben ivägen, men med manducan funkar det utmärkt (för mig vill säga.. lillebror föredrar att se sig om i vida världen, så sitta får man bara göra när han somnat :wink: )
Av sunnanvind
Både jag och min man sitter med våran 2 månaders kille i manducan. Funkar super. Men sjal är faktiskt bekvämare, fast selen är stadigare och jag tror att det (bara det blir varmare) kommer att fungera jättebra att rasta hunden med lillen i sjalen :)
Av Miang
Tack för era svar. Jag har beställt en Manduca nu, hoppas den kommer snart - är jättenyfiken på att testa den. :)
Av doc
sunnanvind skrev:Både jag och min man sitter med våran 2 månaders kille i manducan. Funkar super. Men sjal är faktiskt bekvämare, fast selen är stadigare och jag tror att det (bara det blir varmare) kommer att fungera jättebra att rasta hunden med lillen i sjalen :)
Visst ska det fungera. vi har också en hund och det går jättebra att gå in och ut med bebisen i selen. Lättare även för mig att slippa åka vagn och rasta hund samtidigt.
Av doc
Miang skrev:Tack för era svar. Jag har beställt en Manduca nu, hoppas den kommer snart - är jättenyfiken på att testa den. :)

Det är så spännande att vänta på manducan. Jag fick min för circa två veckor sedan och är jättenöjd med den.
Användarens profilbild
Av Nova
Miang skrev:Tack för era svar. Jag har beställt en Manduca nu, hoppas den kommer snart - är jättenyfiken på att testa den. :)
:app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?