Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Vi kanske kan inspirera till nya modeller.
har ni nån modell ni gillar eller som ni sytt, visa den här. vill hitta den optimala och snyggaste favoritamningströjan...

jaha... här ville jag lägga in bilder... men hur gör man det då?
img alt p men vaddå sen då?
hur väljer jag vilken av mina bilder jag vill ha där? grr inte så bra på detta!
hjälp någon!
tack!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
:oops: fråga först och läs sen ja det är min melodi.... nu läste jag under vanliga frågor... så jag måste ha nån slags www adress, öppen server, vad är det då? en hemsida? det vill jag inte, facebook då? funkar det om jag lägger bilderna där?
varför ska det vara så omständigt! jag som har fotat alla mina sydda amningströjor... :oops: hmm nästan i allafall...
Användarens profilbild
Av Hello
Jag länkar från pixbox.se.
Användarens profilbild
Av glis
Det går bra att lägga bilderna på familjeliv.se som ju är gratis. Sedan jag hittade sjalbarn har jag bara använt mitt familjelivskonto till bilder på sjalbarn...
Jag skrivar detta för att jag är ivrig att se dina tröjor såklart! Jag vill sy!
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
:D ok ska prova från familjeliv... men när jag lagt bilderna där, hur länkar jag dom hit?

nu frågar jag innan jag testat igen... :oops:
Användarens profilbild
Av glis
Jag kollar varje gång på beskrivningen som ligger under "sjalbarn och sjalar" den är bra.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
*fniss*

eftersom jag nyss sytt en amningströja lägger jag in bilden,
den har 'klassisk boob-öppning' eftersom jag gillar den varianten bäst
Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild :shock:
nu klistrade jag im typ 5 bilder och satt snett med bebbin i famnen och har ont i ryggen nu igen... och så kom bara en bild med! :evil:
som dessutom blev jättesuddig!

kommer bara en med om de är för stora?
och varför blev den så suddig?
det var den redan på familjeliv, min inte i min mapp i datorn?
Könstigt!
nåväl, denna tröja har en överlappande omlott som man kan välja att ha över eller under, synlig eller inte. man knyter i sidorna.

:roll: svårt att förklara, men rätt ok lösning. men booböppningen är mer diskret.
fler bilder ska jag ta itu med när jag orkar.
Användarens profilbild
Av Asia
meeera bilder!!!!!!
Användarens profilbild
Av Itis
tassar
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild

tyg från stof och stil. rosa/rödrandig trikå. boobmodell t-shirt. favoriten nu. lite kort blev delen som går omlott.

och suddig bild. :evil:
kan bara klistra 1 bid åt gången varför... :?:
Användarens profilbild
Av tweed
Ett jättebra ställe att använda för att ladda upp bilder och länka i forum är
photobucket.com. Där kan man lädda upp bilderna direkt från datorn eller kameran och välja vilken storlek man vill ha dem i så skalar sidan ner direkt vid uppladdningen. sen när man vill använda bilden klickar man bara på IMG code under bilden och så "klistra in" i forumet så får man bilden direkt i tråden. Det går också att göra en del med bilderna, typ beskärning, rotera osv under "edit".
Nu blev det visst en tråd om bildlänkning istället :) Men jag vill också gärna se amningströjor, eftersom jag tillbringar 50% av dygnet med denna syssla just nu :P
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Bild

prickig omlott. lite tight i omlotten, inga knyt, prickigt grått jersey med turkosblå prickar från stofostil.

var favoriten innan killen kom ut!
men inte lika bekväm att amma i.
Bild

nedre bilden är den randiga i oliv/sand med omlottdelen ytterst, dvs synlig kant ala boob, fast omlott m knyt... :? fattar ni :?:
Användarens profilbild
Av whoopsie01
Stiligt!
Vilken bra inspirationstråd, mera bilder! :eld:

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?