Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur gör vi?

Ge bort selen, sälj ERGON och köp en ny Patapum för pengarna.
1
6%
Ge bort selen och glöm bort drömmen om en Patapum.
Inga röster
0%
Behåll selen och köp en ny doppresent, behåll även ERGON.
15
94%
Behåll selen och köp ny doppresent och sälj ERGON.
Inga röster
0%
Ge bort ERGON och behåll Patapumen.
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av melon
Vi har hamnat i ett stort dilemma, dock av i-landsproblemstorlek :lol: ... Jag köpte en begagnad Patapum (tack Jenski idag kom den!) för att ge till min kompis och dotter som döps på söndag. Men när den kom idag blev jag så kär! :loving: Jag gillar den mycket bättre än vår ERGO ng! :roll: Mannen ville nog inte göra sig av med "hans" ERGO, kan man verkligen ha 2 bärselar? Hur hade ni gjort?

Och; är gamla och nya Patapum helt lika?
Användarens profilbild
Av Anso
Två selar är inte så dumt att ha...... :D
Du är ju lite mindre än din bättre hälft och då är Patapumen lite bättre för dig. Ergon passar ju bra för de som är lite större (konstig, män tycker om att höra att de är stora och starka.... :lol: ) så låt du honom behålla Ergon!

Skillnaden mellan en ny Patapum är att den har huvudstöd men det fixar du galant så händig som du är!
Användarens profilbild
Av sus
Jag håller med Anso, men egentligen tycker jag att du ska ge bort patapumen i doppresent och köpa en ny (eller begagnad) till dig själv. Det är ju en jättebra present så det vore synd at inte ge bort den.
Användarens profilbild
Av jazoo
sus skrev:Jag håller med Anso, men egentligen tycker jag att du ska ge bort patapumen i doppresent och köpa en ny (eller begagnad) till dig själv. Det är ju en jättebra present så det vore synd at inte ge bort den.
Precis så tycker jag också! Och nu vet jag en grej jag ska skriva upp på önskelistan till dopet - en Ergo! Att jag inte har tänkt på det förut!
Användarens profilbild
Av Anna
jo lite synd är det ju att inte ge bort den bra dopgåvan, men jag tycker nog ändå du ska behålla båda. Kankse du kan ge bort en GDS kit för MT från baranara? om de nu syr själva förståss.
Användarens profilbild
Av melon
Anso: Jo, märkte det! Ergon har ju aldrig riktigt passat på mig, drar åt max men får ont ändå. Trodde ju alla selar var ca lika stora :oops: , och blev postitvt överraskad när jag kände hur bra patapumen satt... :D

Sus: Precis! Och speciellt som de klagat över sin onda BB och trasiga vagn. Ringsjal belastar för snett för henne tror jag och en långsjal har jag inte råd att ge dem. Så denna är ju perfekt!

Jazoo: :tumup:

Anna: Tyvärr syr de nog inte själva, och jag är lite sent ute för det i vilket fall... Jag hade ju inte räknat med att tycka om patapumen. :wink: Men det var ju ett perfekt förslag till en annan gång!

Bissa: Tills jag provade patapumen har långsjalen varit det enda som funkat längre tid, fattar först nu att det var för att ergon var för stor. Selen är ju ett bra komplement.

Det får nog bli en patapum för mig! :D Kanske ska kolla om det finns någon mer begagnad och skräpar...?
Användarens profilbild
Av Panakeia
åh, va svårt!!!
diskutera igenom saken med din sambo, det stod "nog" i inlägget...om det är så att hna kan tänka sig patapumen istället, nu när du gilar den så mycket mer, så tyckerj ag att ni ska berhålla den, ergon...ja...blir kankse en lite väl dyr doppresent eller?känner ni inte det så ge bt den istäället, annars får ni väl sälja den snorbilligt till mig? :hide: det är heeelt okej...!
om din sambo vill ha kvar ergon, (och anväder den)så ska ni naturligtvis behålla bägge, försök få tag på en ny pata till dopet, eller så får ni ge bort den ni har, och köpa en anna pata till er....
oj va mycket hjälp ja va till känner jag...sorry....
Av Signatur
Jag saknar alternativet. Ge bort Patapumen, behåll ERGOn och köp en ny (begagnad) Patapum när ni har råd. Det skulle jag ha röstat för.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Signatur skrev:Jag saknar alternativet. Ge bort Patapumen, behåll ERGOn och köp en ny (begagnad) Patapum när ni har råd. Det skulle jag ha röstat för.
:tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?