Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har lånat ut min 5,2-gås och kan därför inte mäta den just nu. Är den 5,2 inklusive båda snedändarna? Mimmis krinklade ska vara 5,4 m. - är det inklusive båda snedändarna då, så att den är längre än gåsen?

Någon som har tumstocken framme? :help:
Användarens profilbild
Av Myrten
Jag har precis varit nere och mätt min skrynkliga olivgås. Den är precis nytvättad (oburen efter tvätt) och jag hade ingen hjälp att sträcka ut den, då belv den faktiskt inte mer än 5,15 cm lång INKLUSIVE båda snedändarna.
Av sjaltokan
Min krinklade är rak i ändarna och mäter ganska exakt 5,4 m
Användarens profilbild
Av jag71
Jag ska inte mäta min krinklade för det är en provsjal och jag har för miga tt den skulle vara 5 meter precis. (vilket då genast gör att jag måste mäta den)
Användarens profilbild
Av Stream
Jag har en amazonas carry sling 5.2 som mäter 5.2m ny (alltså otvättad) och det är inklusive EN sned ände. Sen tillkommer en sned ände på ca 70-75cm till.
Användarens profilbild
Av Molinia
Intressant, tack för alla svar! Är Mimmis alltid rak i kanterna?
Användarens profilbild
Av jag71
Molinia skrev:Intressant, tack för alla svar! Är Mimmis alltid rak i kanterna?
Ja det är den men jag skulle tro att du kan prata med mimmi och berätta att du vill ha den med sneda kanter och då kanske det går att fixa. :wink: Mimmi är trevlig!
Av sjaltokan
Molinia skrev:Intressant, tack för alla svar! Är Mimmis alltid rak i kanterna?
Fast den är så otroligt tunn så det blir inget stor och otymplig knut annars tycker jag bäst om snedskurna ändar.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?