Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Apelsin skrev:
esarina skrev:
Apelsin skrev:så snygg, blev sååå sysugen, menvad dyrtdet blir med mins 350cm tyg gånger två.
350 cm tyg räcker till 3 väskor. ;) För fodret går det inte åt lika mycket tyg, jag tror man klarar sig på runt en meter om man pusslar lite. 80 cm, som jag hade, är dock för litet, så min insida är pusslad med lite extra Lenda och fodret på locket/bakstycket är lappat från 2 delar prickigt.
jovisst, me vill man ha 3 likadana väskor?

SUMMER!!!!!! VILL DU HA EN SÅDANN HÄR VÄSKA?(eller någon annan i gbg? Jag handlar nog tyg idag, hittar jag inget snyggt till lagompris på gårda blir det nog lenda från ikea)
Njae, det kanske man inte vill. ;) Därför har jag köpt lite färg till en bit. :) Den sista kanske blir något annat, eller lite tillbehör typ blöjfodral, uttagbar liten väska för värdesaker och sånt.

Lycka till med tygletandet. :D
Av surftrollet
Apelsin skrev:tyckte du lenda var ett bra tyg att sy i? blev det tillräckligt stabilt?
Tja... det får inte vara för kraftigt, för de där dubbelfållarna är inte superlätta att få till snyggt med många lager tyg. (Därför tänker jag ändra lite på tillvägagångssättet till nästa väska.) Och så ska det vara bekvämt att knyta. Jag tänkte på lenda för att det är många som använt det till mei taier, och så är det ju billigt. Modellen på väska är avsedd att vara väldigt mjuk, men eftersom fållarna innehåller så många lager tyg så stadgar de upp en hel del. Det går att ställa väskan så att den inte ramlar ihop i en hög medan man packar den.

"Medium weight cotton drill" syr Sarah på onbag i, det är typ vanlig twill.
Användarens profilbild
Av melon
En sån här väska MÅSTE jag ha!!! Tack för tipset!
Användarens profilbild
Av knutis
Kanonfin!! :vågen: en sån blir det till att sy.....
Användarens profilbild
Av Summer
Jag får erkänna att jag hängde på Apelsins köpa tyg tour ;) Det blev lenda och något snyggt quilt-tyg som foder.
Användarens profilbild
Av emelianna
åhå, en sån här måste jag verkligen sy! :love:
Användarens profilbild
Av Siena
Ibland är jag riktigt ledsen över att jag inte kan sy :cry:
Av surftrollet
Siena skrev:Ibland är jag riktigt ledsen över att jag inte kan sy :cry:
Bild
Användarens profilbild
Av Marion
Vilken fin väska! Det här måste testas känner jag, tack för tipset!
Användarens profilbild
Av pillalilla
tass..
Av surftrollet
:Hahaa: Kul att så många vill sy också! Hoppas att det finns mycket folk som vill köpa från onbag också, så att hon går runt på dem! :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 26

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?